RSS

De sfarsit de an.

28 Dec

De sfarsit de an, va doresc din suflet ce sta scris pe felicitarea de mai jos, imi e tare draga, am primit-o de ziua mea, in ea, sunt eu, desigur🙂

De Craciun am fost invitati la niste prieteni asa ca nu ma pot lauda cu preparate de nici un fel, poate o sa va arat cate ceva din cele pentru anul nou.

Bradutul a stat cuminte acasa.

A venit si Mosu’ e clar, am fost fetita cuminte.

La serviciu am avut „Secret Santa” – a fost o idee tare draguta, am simtit Craciunul in adevaratul sens, atmosfera de sarbatoare si multa bucurie si zambete in jur, cadouri faine, haioase, practice si multe chiar mulate pe personalitatea celui care l-a primit, mi-a palcut ca au fost luate special pentru o persoana si nu „ca sa fie”

Nu, anul nu se incheie cu nici un bilant, de nici un fel (niciodata nu am inteles porcaria asta) cu ce a fost si cu ce mi-as dori, nu, ce a fost stim deja, ce o sa fie, vedem🙂

Va pup!

 
14 comentarii

Scris de pe 28 Decembrie 2011 în De-ale mele

 

14 responses to “De sfarsit de an.

  1. yogoshima

    29 Decembrie 2011 at 12:08 am

    I-mi place prima fotografie care reprezinta emanciparea feminina si rostul sau in evoluarea masculina.Au trecut cam multi ani deatunci si rolurile inca nu s-au schimbat.
    Sarbatori fericite.

     
    • Bogdana

      29 Decembrie 2011 at 1:21 pm

      Si mie imi place poza, desi acolo apare oarecum o pitipoanca din trecut, alea era dragalase🙂
      Un sfarsit de an cu satisfactie!

       
  2. Roscata (@visdetoamna)

    29 Decembrie 2011 at 12:08 pm

    Sarbatori fericite si un an nou cat mai bun si prosper :Î

     
    • Bogdana

      29 Decembrie 2011 at 1:19 pm

      Multumesc frumos.

      Si tie un an minunat!🙂

       
  3. Sandi

    29 Decembrie 2011 at 2:45 pm

    Ia uite ce sexy e Bogdana la sfarsit de an! Sarbatori fericite fata si un an 2012 bun!

    Nici io nush care e faza cu bilantul la sfarsit de an, sa pun pe coala alea bune si alea rele , cat am castigat sau cat am pierdut…ma rog…

     
    • Bogdana

      29 Decembrie 2011 at 5:14 pm

      :)) nu-i asa?😛

      Si tie un an exceptional😉

       
    • Happy

      29 Decembrie 2011 at 9:43 pm

      Combinezonul rozzz ie de milioane!!! (Și dantela gri sper că e culoarea originală.)

      Hmrrrr, hmrrr! (Să-mi dreg vocea)

      La mulți ani cu toate cele bune, coală și carioci îți dau eu dacă vrei chestii din alea, cu bilanț, new resolution etc.

      Sandi, noi ce-am pierdut peste ani cu loucarbu’ am recuperat acu-n decembrie cu jeleurile, deci la noi balanta e pe zero.:/ (dameaș palme.)

       
      • Bogdana

        29 Decembrie 2011 at 10:17 pm

        Sper ca ai observat ca este in ton cu papucii cei sexosi, da?
        Adu tu cariocile ca sigur gasesc pe cineva care nu isi da rand cu pusu’ in balanta si poate ii trebuie ceva ca sa echilibreze🙂

        Pana la anu’ promit sa inventez saloanele cu ciorba de varza, saloanele cu morcovi si saloanele cu salata de cruditati, dar apoi parca vad ca daca iesiti pe minus, iar nu e bine😛

        Te pupez!😉

         
      • Sandi

        31 Decembrie 2011 at 10:43 am

        Fata, asta e suntem pe O! e bine ca nu suntem pe minus, deci io mi-s multumita:))

         
      • Bogdana

        31 Decembrie 2011 at 3:14 pm

        pe O ce sunteti?😛

         
  4. rokssana

    29 Decembrie 2011 at 6:51 pm

    sarbatori fericite🙂

     
    • Bogdana

      29 Decembrie 2011 at 10:14 pm

      Multumesc frumos. Sarbatori pline de bucurii si voua!🙂

       
  5. Happy

    29 Decembrie 2011 at 9:44 pm

    Un’e e postul cu foi lica?

     

Lasă un răspuns

 
