RSS

RATB-ul si FURT-ul

15 Dec

Daca vrei sa vizitezi Bucurestiul sau ai ajuns aici dintr-un motiv oarecare, cu siguranta ca o sa ai nevoie sa circuli cu transportul in comun, in speta RATB-ul. Nasol – pregateste-te sa fii furat oficial.

Daca sa zicem ca ai nevoie de o singura calatorie, doamna de la casa de bilete o sa iti spuna ca ea iti da doua si te costa 6.3 lei, caaaaat? Pai da, nu poti sa cumperi o singura calatorie care in mod normal costa 1.3 lei, (cine esti tu sa hotarasti cat mergi cu autobuzul?) nici macar doua la 2.6 lei nu poti sa cumperi, S-a hotarat dinainte ca tu sa te fi gandit sa vii la Bucuresti ca o sa faci macar doua calatorii si ca trebuie neaparat sa cumperi si un card, (ca poate acasa ai masina, acum a venit iarna si poate nu ai racleta sa cureti gheata de pe geam) care te costa 3.7 lei si  pe care il alimentezi de cate ori ai nevoie. Si daca nu ai nevoie? Daca nu ai nevoie ce?? Si daca nu mai vii NICIODATA in Bucuresti ce? trebuie sa ii dai RATB-ului 3.7 lei  CA ASA TREBUIE…

Ok, si la Londra dai bani pe cardul lor dar DIFERENTA este ca la ei il returnezi si  iti primesti banii inapoi, LA NOI NU SE POATE RETURNA.

Concuzia, vrei sa mergi  cu RATB-ul O DATA cu UN AUTOBUZ – decat sa dai 5 lei pentru bunastarea unor burtosi, mai bine faci blatul, nu?

 
12 comentarii

Scris de pe 15 Decembrie 2011 în De-ale mele

 

Etichete: , ,

12 răspunsuri la „RATB-ul si FURT-ul

  1. Zazuza

    15 Decembrie 2011 at 6:41 pm

    bai, deci HUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, multa *uieeeeeeeeeee, hotiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! stiu! mi s-a intamplat si mie si mi-au cazut plombele cand am auzit. pai bine, fah, adica mai mult ca la Viena, tu-ti reatebeu ma-tii astazi si maine. ha! da. ma scuzi, sunt birjareasa azi, dar zau ca m-am enervat si eu rau de tot la faza asta! si pentru ce? ca sa stau o suta de ani la aftobuz ca sa ajung la fi-mea, o alta suta ca sa ajung la mama, etc. ca sa constat ca la fi-mea au schimbat statia si am balamucit in jurul blocului de mi-a venit rau. etc. huooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

     
  2. Zazuza

    15 Decembrie 2011 at 6:44 pm

    a, ca sa nu mai zic ca porcaria aia de card cu tot cu aparatu’ **lii (sa se constate ca sunt decenta si folosesc bip) nu functioneaza cum trebuie si ai ocazia sa batzai cardul in fata bulinei aleia negre pana te ia cu rau, nestiind exact cate calatorii ti-a mancat, cate calatorii mai ai, cand trebuie sa incarci (adica n-o sa ma oblige acum sa tin minte si de cate ori m-am urcat in autobuz!!!), de ce bipaie si iti zice ca ai mai fost p-acolo cand tu abia te-ai urcat, etc. o tampenie dusa la paroxism! huoooooooooooooooooo!

     
  3. Bogdana

    15 Decembrie 2011 at 8:58 pm

    Eu nu interactionez cu ratb-ul, merg cu metroul, pe la suprafata cu masina si desi am mai auzit lumea plangandu-se de faza asta nu am crezut ca chiar nu exista alternativa. Ce nu inteleg eu defapt este cum de lumea se complace in situatia asta, aia isi baga mana pana la umar in buzunar nostru si noua a inceput, se pare, sa ne placa…

     
  4. Zazuza

    15 Decembrie 2011 at 9:50 pm

    pai nimeni nu reactioneaza. ia sa fi facut fun boicot. da’ nu e stilul natiunii sa se uneasca, e pe principiu lasa maica rabdam rabdam. huo!

     
  5. Lavinia

    15 Decembrie 2011 at 10:46 pm

    Acelasi soc l-am avut si eu cand am mers ultima oara cu autobuzul! Iar „doamna” de la bilete s-a uitat la mine foooarte plictisita si mi-a zis „daca vreau bine, daca nu… „. Am ramas afis!

     
    • Bogdana

      16 Decembrie 2011 at 9:05 am

      Pai cam asa e cand e monopol. Vrei? bine, nu? ura si la gara.
      Sunt multi oameni pentru care 5 lei inseamna mult si cu toate astea pe nimeni nu intereseaza acest aspect. Bine ca au pensionarii gratuit sa moara in autobuz la prima ora cu tine care te duci la serviciu ca scos din masina de spalat si suflandu-ti in gura cu altii pentru ca ei trebuie sa se duca in partea cealalta de oras ATUNCi

       
  6. Happy

    16 Decembrie 2011 at 3:17 pm

    Off, desigur din cauza pensionarilor merge ca porcu’ treaba la RATB-ul păcii.

     
    • Bogdana

      16 Decembrie 2011 at 3:52 pm

      nope, ei sunt doar un alt inconvenient 😀

       
  7. Happy

    16 Decembrie 2011 at 6:07 pm

    Ole!

     
  8. Zazuza

    16 Decembrie 2011 at 6:24 pm

    io zic altfel, ca si in Viena se plimba pensionarii. chiar si turistii. deci ar trebui sa fie aglomerat si imputit. da’ nu e. si stiti de ce? pentru ca autobuzele si tramvaiele vin des si la intervale clar stabilite si afisate in fiecare statie. asta e. nu pensionarii, reatebeu’ ar trebui sa ia masuri sa nu mai astepte omu o suta cincizeci de ani in statie…

     
    • Bogdana

      16 Decembrie 2011 at 7:06 pm

      Da, si asta e foarte adevarat, dar daca dimineata, cand e ora de varf metroul vine uneori vine la 10 minute, ce pretentii sa mai ai de la autobuzele care raman blocate in trafic, si vin cate 5 o data, eu cred ca astia stau la o septica la capat de linie. Asa ca daca reatebeul nu face nimic, macar pensionarii sa ne lase sa ne ducem la joburi ca asa avem de unde sa le platim pensiile 🙂

       
  9. jarnea

    10 Decembrie 2012 at 4:10 pm

    TARB-ul o societate extraordinar de rentabila, valorile de pe abonamente si carduri ajung intrun cont cu dobanda la banca, multi multi multi euro se strang si de acolo se imprumuta buyrtosii cu dobanda zero, in plus RATB-ul incaseaza mii de euro numai la o masina pe luna ati facut un calcul sa vedeti cat castiga o masina RATB pe luna ? va spun eu 80.000 de euro in conditiile in care nu se da nici macar cu mop-ul soferii sunt folositi pana la epuizare , iar masinile folosesc piese vechi aproape de aciident.

     

Lasă un răspuns

 
