RSS

Putin din mine :)

13 Dec

Sunt zile in care ma urmaresc anumite melodii sau doar anumite voci, azi vreau sa impartasesc cu voi cateva cantece care mie imi merg la suflet

Sa va iau pe dupa umeri si sa asculam impreuna ceva muzica faina, va dau o casca de la mine🙂

 

 

 

Si plecand de la Barabancea si ajungand la Piaf mi-am amintit de Jeux d’enfants/ Love me if you dare l-ati vazut? e un film care mie mi-a placut foarte mult

Ia impartasiti si voi o piesa care va e draga tare, tare. Va rog🙂

 

 

 
14 comentarii

Scris de pe 13 Decembrie 2011 în Ce-mi mangaie auzul.

 

14 responses to “Putin din mine :)

  1. Zazuza

    13 Decembrie 2011 at 8:48 pm

    io stiu: de la atatea jumeri vrei sa topaim acuma sa scuturam caloriile. bineeeeee!

     
    • Bogdana

      13 Decembrie 2011 at 11:37 pm

      hahaha, vezi cum ma gandesc eu la toate? sau poate tu?😛

       
  2. aphextwinz

    15 Decembrie 2011 at 7:32 pm

    Uite fata si de la mine si bon apetit.

    Nu am idee dacaia piesa ca in articol, vezi si tu.

     
  3. Bogdana

    15 Decembrie 2011 at 8:43 pm

    aaaa, meeeeerci BDano, ma bucur ca ai impartasit o piesa draga tie🙂

     
  4. yogoshima

    16 Decembrie 2011 at 10:05 am

    ABBA a fost pentru mine, primile senzatii fizice, atragatoare.

     
  5. yogoshima

    16 Decembrie 2011 at 11:23 am

    Am vazut demult anuntul publicitar stil American…. si eu stiu, voi vace un efort….
    Dupa cum vezi nu ma inpresioneaza america pe care o cunosc defoarte multi ani de zile.

     
    • Bogdana

      16 Decembrie 2011 at 11:53 am

      nici pe mine nu ma impresioneaza america si nici nu o cunosc ins afilmul asta este foarte fain, mai ales daca iti place Abba😉

       
  6. yogoshima

    17 Decembrie 2011 at 1:02 am

    Mai convins,am sa cumpar dvd ul si am sa-ti spun cum l-am gasit,si daca mi-a placut.

     
    • Bogdana

      17 Decembrie 2011 at 11:30 am

      e musical, ca sa stii de la inceput, dar e cu abba, eu nu sunt fan abba si mi-a palcut f tare.

       
      • yogoshima

        15 Februarie 2012 at 8:32 am

        Din fericire am gasit si cumparat DVD ul Mamma Mia si mia facut o deosebita placere sal vad mai ales actorii preferati de multi ani de zile cu o muzica foarte admirata si vibranta din tinerete.

         
      • Bogdana

        15 Februarie 2012 at 10:53 am

        Tare ma bucur ca ti-a placut🙂

         
  7. negot pe net

    4 August 2013 at 7:50 pm

    Singurele sunete perfecte sunt date de clopotul unei biserici si inima unei femei. Foarte frumos blogul… pun si eu o melodie : http://www.youtube.com/watch?v=_ePth_NrtHs. Succes !

     
    • Bogdana

      5 August 2013 at 8:27 am

      Ma bucur ca iti place:)
      Multam fain petru Miruna😀

       

Lasă un răspuns

 
