RSS

Natural History Museum – Londra

11 Dec

Exponatele nu sunt neaparat mai spectaculoase decat cele de la Antipa noastra (intre timp am fost si acolo, prima data dupa renovare, arata foarte bine, mi-a facut o impresie buna, se vad schimbarile si asta ma bucura, la noi nu aveai voie sa faci fotografii, si unde nu e voie eu nu fac fotografii pe furis.) dar muzeul este imens, are mult mai multe exponate, incaperi, caprarii si cladirea e absolut impresionanta. La exterior nu avem nici o sansa sa o prind in intregime, si ca tooooate celelalte cladiri ale lor, nu avea nici o caramida lipsa, nici un gainat de porumbel, nici un geam murdar sau spart.

Noi am luat muzeul cumva de la coada la cap pentru ca am nimerit pe o intrare secundara. Secundara dar tot deosebita.

vedere „din pamant”

Dupa ce am vazut toate pietrele, pietricelele, rubine, safire si alte pretioase, dupa ce am mai sarit niste camere pentru ca deja picioarele noastre ne trageau de maneca cum ca ne lasa acolo si dupa ce era sa ma urc pe un paznic, pentru ca in ntuneric, nu avem cum sa il vad pe nena paznicul la fel de negru precum uniforma, noroc ca avea o statie care mai caraia, am ajuns in sala unde trona o balena albastra, cel mai mare mamifer de pe terra, era din ipsos sau ceva asemanator si multe schelete de la diverse „animaluri” cum zice bunica🙂

Un lucru bun pe care l-am remarcat la ei, si la noi nu, este ca aveau peste tot bancute pe care sa te poti odinhni. Aici intr-un balcon puteai sa iti convingi picioarele ca mai pot si in acelasi timp sa iti zambesti cu balena albastra care era mai mult gri😛

Sunt cateva sali pe care le-am ratat si asta este unul dintre motivele pentru care vrea sa ma intorc acolo :))

Pe tavanul unui incaperi, se afla o sectiune longitudinala intr-un stejar, de 200 de ani vechim, cu radacini si crengi, un omagiu adus lui Darwin cu ocazia  bicentenarului.

Si ca sa poti admira capodopera, erau niste banchete foarte comode  pe care puteai sta intins.

Pe la intrarea principala care pentru no a fost de fapt iesirea principala, dadeai nas in nas cu ‘mnealui, dinozaurul.

Si alte poze din interiorul care pe mine m-a impresionat atat de tare.

Acolo in centru, mare si alb nu e un rechin😛 e dl. Darwin🙂

Sectiune intr-un arbore de sequoia, avea aproape 2000 (doua mii) de ani.

In centru scria „our sequoia is a seeding si apoi din 50 in 50 de ani (corespunzator fiecaror 50 de ani de viata ai copacului) ce eveniment marcant a fost atunci 500 – Start of islam /…750 – Papal states estabilished in italy/ … 850 – Earliest printed book in China/ … 950 – Christianity spreads in Scandinavia and eastern Europe/ … 1250- Marco Polo born/ … 1400 – Chaucer and Joan of Arc die/ … Pana in 1895 cand a fost doborat

Concluzia, frumos si de neratat!

 
14 comentarii

Scris de pe 11 Decembrie 2011 în Hai Hui

 

Etichete: ,

14 responses to “Natural History Museum – Londra

  1. Zazuza

    11 Decembrie 2011 at 3:55 pm

    ce frumooos! faina plimbare asa de duminica ;)!

     
    • Bogdana

      11 Decembrie 2011 at 8:31 pm

      🙂 ma bucur ca ti-a placut la londra cu mine🙂

       
      • Zazuza

        11 Decembrie 2011 at 8:37 pm

        pai da, ca stii doar ca altfel chiar nu mi-a placut londra😀. in alta ordine de idei, ma gandeam ca bine ca macar la tine e cu intelectualiteturi, daca in rest ne behaim dezlantuit (pe la Sandi respectiv Hepi😀 )

         
  2. Bogdana

    12 Decembrie 2011 at 9:00 am

    :)) Multumesc, multumesc! ‘Telectuala da :))

    Tot nu pot sa pricep cum avem doua pareri total diferite despre acelasi loc dar e clar ca oamenii vad lucrurile altfel si asta e un lucru destul de bun, de cele mai multe ori.😉

     
    • Happy

      12 Decembrie 2011 at 5:04 pm

      Vă rog, și Sandi și Hepi este ‘telectuale. Că are șcuală și ie liciențiate. Ambele.

      P.S. Asta cu liciența am auzit-o de la o profă de română. Tot de la un prof am auzit și de diriginție.Ferească-ne!!!!!

       
      • Bogdana

        12 Decembrie 2011 at 7:28 pm

        Doamne fereste, scuipi in san, auzi profa de romana, halal

        Tati stim ca sunteti licientiate in giumbuslucarie :)). Unele chiar si in diplomatie daca ma intelegi🙂

         
  3. Zazuza

    12 Decembrie 2011 at 9:56 am

    e ca la oameni: o chestie de empatie😀. eu de obicei judec locurile pe unde merg in termeni de „mi-ar placea sa locuiesc aici?”. la Londra a fost un NU clar de la inceput. pur si simplu nu rezonam, nu stiu de ce (adica stiu, dar e mult de scris haha). desigur, sustin in continuare ca trebuie vazuta, sunt atatea de vazut acolo! dar cam atat. o data si bine😀.

     
    • Happy

      12 Decembrie 2011 at 5:07 pm

      Io nu m-am prea împăcat cu Barcelona… acolo o băbăciune mi-a făcut zile amare, ca să fiu finuță în descriere. Dar aș vrea să-i mai dau o șansă…Barcelonei, nu duamnei.

       
      • Bogdana

        12 Decembrie 2011 at 7:30 pm

        Da, da, da e urmatoarea pe lista mea dupa ce Ildefonso Falcones m-a vrajit cu „Catedrala Marii”

         
      • Zazuza

        12 Decembrie 2011 at 8:38 pm

        aolo, mie mi-a placut la Barcelona. adica nu m-a dat pe spate, da’ frumos. ce m-a dat pe spate a fost piata cu totfelutotfelu de peste de am crezut ca o sa dorm acolo😀😀😀 sa mananc tot

         
      • Bogdana

        12 Decembrie 2011 at 10:00 pm

        Eu ma duc cu sufletul impacat la barcelona, nu mananc fructe de mare deci portofelul meu din punctul asta de vedere e in siguranta🙂

         
  4. Bogdana

    12 Decembrie 2011 at 12:10 pm

    Da, da, clar e chestie de empatie si de cum e perioada pe care o parcurgi atunci. Mie mi-a placut f tare londra ne-turistica, aia pe care am batut-o la pas inafara ariilor recomandate, cum eu nu vreau sa plec din Romania, nu se pune problema sa vreau sa ma mut undeva insa la nivel teoretic londra mi-ar placea, dar ma refer la o „anumita londra” daca intelegi, cum si bucurestiul meu imi place pentru ca de fapt, eu stau intr-un oras mai mic care intamplator e incorporat in bucuresti🙂

     
  5. Zazuza

    12 Decembrie 2011 at 10:34 pm

    falsh! daca mananci jumeri d-alea sarbesti, portofelul tau tot in pericol va fi! au niste salamuri, sunci, carnati si… si fructeeee, mey, fructe, niste curmale cat pumnu de copil, parol!😆 tre sa pun pozili da la peatza neaparat😀

     
    • Bogdana

      12 Decembrie 2011 at 10:44 pm

      oooooh da, hamon si alte „porcarii” :)) pune poze, macar sa stiu ce ma asteapta si sa grabesc plecarea :))

       

Lasă un răspuns

 
