RSS

Pilaf.

04 Dec

Pilaful se numara printre mancarurile noastre preferate. Unde mai pui ca are si Fedra voie pilaf🙂                      L-am mancat cu gogosari si struguri murati. Foarte faina consistenta strugurilor.

pilaf

Nu am poze intermediare ca nu e nimic complicat. Am pus la fiert carnea, un pui intreg (fara piept) cu sare si piper, cand a inceput sa fiarba am scos spuma de deasupra, am pus o ceapa medie intreaga, un pic crestat la varf, un morcov, o telina mica si le-am lasat sa fiarba. Cand a fost aproape fiarta carnea, am taiat cubulete o ceapa mare, am calit-o in trei linguri de ulei, am pus o lingura de bulion de ardei, daca as fi avut un ardei gras, l-as fi pus pe ala tocat tot cubulete. Apoi am pus orezul, cam 300g, l-am calit si pe el putin cu ceapa si apoi am luat cate un polonic de supa si l-am pus peste orez amestecand continuu, orezul absoarbe foarte repede supa in prima faza, si tot asa cate un polonic de supa pana orezul s-a umflat bine si nu a mai absorbit asa repede. Am pus carnea deasupra si l-am dat la cuptor la foc mediu pentru vreo jumatate de ora, sau un pic mai mutl.  Iese foarte bun, orezul nu iese lipicios si carnea se rumeneste.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 4 Decembrie 2011 în Cu carne de pui, Mancare gatita

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
