RSS

Varza calita cu ciolan afumat.

03 Dec

A venit vremea ca ciolanul afumat sa dea mana cu varza murata si sa faca impreuna una dintre mancarurile mele preferate.

Ciolanul  l-am taiat sa vad cat de frumoasa a ramas carnea in interior🙂

Apoi l-am portionat si l-am pus intr-o cratita pe foc impreuna cu doua-trei linguri de ulei si cateva de apa sa se inabuseasca.

si peste am pus o ceapa mai mare, de obicei nu pun ceapa in varza dar acum asa am simtit nevoia🙂

dupa ce s-au calit cateva minute impreuna am pus varza tocata nu prea marunt, cateva linguri de bulion de rosii, o lingura de bulion de ardei (sunt retele pe aici) doua frunze de dafin, cateva boabe de piper, doua cani cu apa si le-am bagat la cuptor

Dupa mai bine de o ora la foc potrivit, sau cand sunt patrunse si varza si carnea, e gata, In casa miroase de abia imi mai pot stapani pofta.

Cu mamaliga calda si dulceata de ardei iuti, pot sa mananc varza de asta pana uit🙂

 

 
7 comentarii

Scris de pe 3 Decembrie 2011 în Cu carne de porc, Mancare gatita

 

Etichete: , ,

7 responses to “Varza calita cu ciolan afumat.

  1. yogoshima

    3 Decembrie 2011 at 2:24 pm

    De mult nu am mai baut zeama de varza din butoi de lemn.Aceasta mincare care ma facut sa i-mi aduc aminte de gusturi pe care nu le mai am de muti ani de zile.

     
    • Bogdana

      4 Decembrie 2011 at 9:57 am

      Nici eu nu am butoi de lemn dar ne adaptam, ce sa facem?🙂

       
  2. Retete, de Cosmin Albulescu

    21 Aprilie 2012 at 10:36 pm

    Mi-ai facut o pofta cu varza asta…

     
  3. retete, de Albulescu

    22 Aprilie 2012 at 10:05 am

    Atata incat o sa imi gatesc azi😀

     

Lasă un răspuns

 
