RSS

Vin fiert.

02 Dec

Am avut o revelatie azi. A inceput iarna!!! Nu ca nu as fi fost constienta dar cand am vazut scris negru pe alb   „1 Decembrie” brusc mi s-a facut frig 🙂 Mi-am revenit cu o cana de vin fiert.                                                        Ce miros, ce aroma, ce bunatate 😉

Intr-o carciuma era scris „Vin fiert – 2lei” Cativa oameni de la o masa nu se mai puteau opri din ras „I’auzi, asta vine fiert pentru doi lei” si chelnerul facea fete, fete 🙂

Toata lumea stie sa faca vin fiert, e clar dar o sa va spun totusi cum il fac eu.

Vinul il pun la fiert cu scortisoara bete, musai bete, aia macinata mi se pare ca il face balos, zaharul il pun dupa ce il iau de pe foc, altfel face foarte multa spuma. Mai pun coaja de portocala si cateva feliute de mar, de preferat cat mai aromat. Asta e toata smecheria. Se mai poate pune ghimbir, anason, nucsoara sau alte chestii aromate, eu nu pun.

In serile reci, cand ai prieteni in jur, sa povestesti la o cana cu vin mi se pare asa un privilegiu, din vechime, chiar daca nu avem gura de soba si nu trosnesc lemnele in foc.

Melodia asta merge cum nu se poate mai bine

 
Un comentariu

Scris de pe 2 Decembrie 2011 în De-ale mele

 

Etichete:

Un răspuns la „Vin fiert.

  1. cat's kitchen

    2 Decembrie 2011 at 11:44 pm

    In aceste luni friguroase si frumoase ( mie imi plac ptr ca m-am nascut iarna 😉 ) , nimic nu ne incalzeste mai bine decat o canuta cu vin fiert 😉 …

     

Lasă un răspuns

 
