RSS

Briose negrese.

28 Noi

La reteta de negresa, am schimbat forma, nu si fondul, am facut mici adaptari, am imbracat-o altfel si au iesit briooooosele.

_MG_5875

Spre deosebire de retea originala, la briosele astea nu am mai batut albusurile spuma, am pus in compozitie cateva lingurite de dulceata de ardei iuti,(in locul celei de nuci verzi) mi se pare o combinatie foarte sexy ciocolata cu picant🙂 iar in fiecare briosa am pus cate o patratica de ciocolata, s-a topit la cuptor si apoi in gura😀

Le-am cremuit cu niste glazura, tot ciocolatoasa – delir pentru iubitorii genului. Au fost foarte apreciate.

 
10 comentarii

Scris de pe 28 Noiembrie 2011 în Dulciuri si dulceturi

 

Etichete: , ,

10 responses to “Briose negrese.

  1. Zazuza

    28 Noiembrie 2011 at 7:52 pm

    ei bine da. si eu votez cu picant & ciocolata, sexi si incitant, zau😉

     
  2. Sandi

    29 Noiembrie 2011 at 12:14 am

    La tine pe blog zici ca e concurs de facut prajituri.Bravo fata!!

    Si mie imi place combinatia cioco si iuteala! Am facut cu ceva timp in urma(chiar ani) niste fursecuri cu piper si chilii ai Danezei si au fost o nebunie.Asta cred ca e si mai si.Daca ma lasa cuptorul vietii poate incerc sa le fac!! I Poate chiar de Craciun, sa am cu ce sa-l servesc pe mos…

     
    • Bogdana

      29 Noiembrie 2011 at 12:17 am

      Da, da, da alea de se chemau cu 5 feluri de piper sau ceva de genul, le-am facut si eu, faine.

      PS eu cand ma apuc nu ma mai opresc :))

       
      • Zazuza

        29 Noiembrie 2011 at 7:23 am

        Sandi, daca e concurs, hai ca ne facem noi juriu, sa degustam😉

         
  3. yogoshima

    29 Noiembrie 2011 at 3:47 am

    Ma tot uit prin internet si imi vine foame cind vad aceste fotografii.

     
  4. Bogdana

    29 Noiembrie 2011 at 10:11 am

    n-ati pune mana sa faceti si voi, nu de alta dar sa va imprieteniti cu cuptoarele alea nazdravane , tz, tz, tz
    in alta ordine de idei, cand ajungeti pe aici, dati de stire si eu va astept cu prajitur pe alese😀

    yogo, daca ai faina, oua , cacao si unt treaba e pe jumatate facuta😛

     
  5. Bogdana

    29 Noiembrie 2011 at 10:12 am

    si apropos de asta

    De ce au bucatariile fereastra?
    Ca sa aiba si femeile un punct de vedere🙂

     
  6. cat's kitchen

    30 Noiembrie 2011 at 11:21 am

    super negrese si super combinatie , ar trebui sa o incerc si eu , ador briosele !!

     
    • Bogdana

      30 Noiembrie 2011 at 2:27 pm

      si eu in ultima vreme sunt brioseodependenta😛
      din orice as face briose :)))

       

Lasă un răspuns

 
