RSS

Briose cu morcovi.

27 Noi

La prima vedere poate nu suna apetisant dar sunt niste briose fooarte gustoase.

 

Le-am mancat la cineva in vizita si mi-au placut foarte mult.

Se fac foarte simplu ca se mixeaza toate ingredientele la gramada.

140g morcovi (trei morcovi de marime potrivita), 170g de zahar, 170 ml ulei (se poate inlocui cu unt), 3 oua, stafide imbatate in rom – nu e musai, eu am pus, coaja de portocala/lamaie, scortisoara, nucsoara – dupa preferinta, eu am pus cam o lingurita 1/4 nucsoara si 3/4 scortisoara, 200g faina (poate si un pic mai mult, depinde de cat de mari sunt ouale) si jumatate de lingurita de praf de copt.

Morcovi, trebuie razuiti fin – eu i-am facut cu ajutorul robotului.

Peste ei am pus ouale si zaharul, am mixat bine, apoi am pus uleiul treptat si am continuat cu amestecatul pana s-a omogenizat bine.

Am pus praful de copt, coaja de portocala, scortisoara, nucosara si stafidele.

Apoi am pus faina, compozitia este  destul de subtire, curge din lingura.

Si asta e toata filosofia, intr-o tava de briose am pus hartiile pentru ele, apoi am pus compozitie cam pana la 3/4, deasupra fiecareia am pus o bucatica de nuca – are o savoare nemaipomenita la sfarsit. In cuptorul preincalzit, la 180 de grade, le-am lasat ~ 15 minute.

Bune, aromate, fragede.

 
8 comentarii

Scris de pe 27 Noiembrie 2011 în Dulciuri rapide

 

Etichete: , , ,

8 răspunsuri la „Briose cu morcovi.

  1. Happy

    27 Noiembrie 2011 at 10:24 am

    Ha! urmează, din același ciclu, prăjitura cu bulion (foi-foi-foi). Și mie îmi place prăjitura cu morcovi și nuci, dar n-am prestat-o niciodată. Până acum.

     
  2. Bogdana

    27 Noiembrie 2011 at 10:37 am

    Ha! Deci nu, refuz ideea de prajitura cu bulion, am respins-o de cand am auzit prima data de ea, deh, pitici.
    In schimb, tu trebuie musai sa nu te privezi de bunatatea asta, pana la urma, imbunatateste vederea 😛

     
    • violeta

      30 Aprilie 2014 at 3:33 pm

      Acum le bag la cuptor. Abia asteptam,cu mic, cu mare 🙂

       
      • Bogdana

        30 Aprilie 2014 at 4:54 pm

        Si eu, si eu abia astept sa zici cum sunt 🙂

         
  3. Angy

    12 Februarie 2015 at 6:52 pm

    Arata foarte bine! La cate grade la cuptor se pun?

     
  4. Oana

    17 Octombrie 2015 at 11:14 pm

    Abia astept sa incerc reteta. Cate briose ies din cantitatile de mai sus? Si imi poti da un pont sa nu mi se lase dupa ce se coc? Se lasa in cuptor cu usa inchisa pana se racesc, se intredeschide usa cuptorului sau se scot si se lasa sa se raceasca in formele de briose? Sunt cam ghinionista de fel si nu vreau sa dau gres cu aceste minunatii. 🙂 Multumesc!

     
    • Bogdana

      18 Octombrie 2015 at 2:00 pm

      Niciun truc 😉
      Nu ar trebui sa se lase chiar daca le scoti la sfarsit, Astept musai sa imi zici cum au iesit 😉

       

Lasă un răspuns

 
