RSS

Din dor de Dior.

25 Noi

Mi s-a pus pata pe un parfum. In Duty Free la Londra era 58 lire dar am zi „neeeah, nu cred ca este ceea ce vreau, de ce sa dau banii astia acum, lasa ca il iau alta data” si bineinteles ca nu l-am luat, de zgarcita ce sunt si mi-e ciuda pe mine ca mereu fac asa (sper sa fi fost ultima data) ei bine il vreau. ACUM!

La noi e mai scump,  firesc si evident

Ce ma interesa pe mine este daca stiti site-uri de incredere (cand zic de incredere ma refer la parfumuri, sa fie originale), pe net l-am gasit la pret mult mai bun decat la magazin.

De exemplu pe esente.ro are cel mai bun pret din online, site-ul insa arata dubios, l-am gasit si pe  parfummania.ro la un pret destul de bun, si pe parfumuri.tv.

Ma poate ajuta cineva cu informatia asta?

 
11 comentarii

Scris de pe 25 Noiembrie 2011 în De-ale mele

 

11 responses to “Din dor de Dior.

  1. Sandi

    25 Noiembrie 2011 at 9:48 pm

    aoro.ro e de incredere! vezi daca e acolo…

     
    • Bogdana

      25 Noiembrie 2011 at 10:20 pm

      Dap, dar la ei e cel mai scump🙂

       
  2. yogoshima

    26 Noiembrie 2011 at 12:14 am

    Am vazut o emisiune pe Tv5Monde in Canada care au facut o emisiune cu turisti asiatici care sosesc la Paris pentru citeva zile si au ocazia sa cumpere fara taxa vamala produsele de lux.Sa estimat caci fiecare turist asiatic,Chinez,Japonez cumpara in medie 1000 de euro produse de lux,parfunuri,bijuterii,cesuri etc. deoarece este mai ieftin in Paris si cumpara pentru mai multe persoane.Doi turisti bogati Chinezi spunea caci vor cheltui peste 20000 de euro.Francezi au gasit solutia sa-si vinda produsele de lux chiar linga hotele unde turisti stau pentru citeva zile cu vinzatori interpreti chinezi,japonezi etc. care sint angajati de aceste luxoase magazine fara taxe vamale.

     
    • Bogdana

      27 Noiembrie 2011 at 8:35 am

      Ehe, peste tot se face trafic cu ceva, as vrea sa vina turistii aia asiatici aici, cu dior-ul meu direct de la sursa😛

       
  3. Bogdana

    28 Noiembrie 2011 at 9:44 am

    Am gasit acum un site unde se scrie despre astia de la aoro
    comentariile spun totul…pacat

    http://www.odore.ro/internetul-miroase-a-aoro-o-treaba-serioasa-pe-piata-online-a-parfumurilor/

     
  4. Lavinia

    28 Noiembrie 2011 at 6:47 pm

    Si eu tot de la aoro.ro mi-am luat de cateva ori si am fost multumita.

     
    • Bogdana

      28 Noiembrie 2011 at 6:58 pm

      Da, pana mea, parerile sunt impartite, concluzia e ca mai trimit si originale, parca prea multa lume si-a luat teapa, nu imi vine sa arunc cu 4 milioane pe geam…

       
  5. Zazuza

    28 Noiembrie 2011 at 7:57 pm

    mai bine dai un ban in plus, dar ti-l iei din magazin pe bune😀. ori astepti sa mai pleci iar pe undeva si ti-l iei din duty free… ti l-as lua eu din Austria daca am gasi un pret ok, dar cu posta tot acolo ajungi, deci n-are rost😀

     
    • Bogdana

      28 Noiembrie 2011 at 10:16 pm

      Da, pana la urma asta e varianta care ramane, sa plece cineva curand🙂

       
  6. Bogdana

    29 Noiembrie 2011 at 10:21 am

    Sar’mana de oferta, asa imi trebuie daca nu l-am luat cand a trebuit🙂
    Pleaca cineva la amsterdam, desi e destul de riscant, avand in vedere ca il cumpara cand se intoarce, cine stie ce imi aduce :))

     
  7. Bogdana

    6 Decembrie 2011 at 5:06 pm

    Deci cum ziceam, a fost riscant, a ratat modelul desi eu ma imbat cu apa rece ca nu e nici o diferenta, important e ca am diooooorul, chiar daca nu FIX ala pe care il voiam

     

Lasă un răspuns

 
