RSS

Tocana de cartofi.

22 Noi

Cum va spuneam, am fost in Bucovina, cu ce vine omul de acolo? Cu barabule, evident 🙂 si cum taiasem si porcul, era inevitabila o tocana de cartofi, mai ales ca nu mai facusem de o vesnicie. Apropos, ati remarcat ce diferite sunt gustul si consistenta cartofilor din gradina omului fata de cei din piata?

In cateva linguri de ulei am pus carnea taiata bucatele.

Apoi, dupa ce s-a „sigilat” am pus doua cepe taiate julien

Le-am lasat sa se caleasca putin, apoi am pus o lingura de pasta de ardei si doi catei de usturoi taiati nu tocmai marunt

Cartofii, curatati, spalati si taiati in 4, adica bucati mai mari, i-am pus peste carne, doua linguri de bulion, un ardei iute taiat rondele, o lingurita de boia iute, de obicei nu folosesc boia dar atunci asa mi-a venit, mi se pare ca se „pupa” sare, piper si niste marar uscat, am pus apa pana la nivelul cartofilor si i-am dat la cuptor la foc potrivit.

Si dupa aproape jumatate de ora, ca nu am stat cu ochii pe ceas, era gata, oricum, se vede daca e carnea facuta sau cartofi moi.

Pasta de  ardei si usturoiul, fac casa buna in tocana asta.

Rock On!

 
4 comentarii

Scris de pe 22 Noiembrie 2011 în Cu carne de porc, Mancare gatita

 

Etichete: , ,

4 răspunsuri la „Tocana de cartofi.

  1. yogoshima

    22 Noiembrie 2011 at 11:00 am

    Frumos si bine rumeniti.

     
  2. Bogdana

    22 Noiembrie 2011 at 3:42 pm

    Multumesc, varianta la cuptor mi se pare mai gustoasa decat cea facuta pe aragaz

     
    • yogoshima

      23 Noiembrie 2011 at 5:53 am

      Am facut ardei umpluti cu carne de vaca si orez la cuptor.In cuptor temperatura este egala si se coc in acelasi timp.

       
  3. cat's kitchen

    24 Noiembrie 2011 at 2:28 pm

    Delicioasa varianta la cuptor , si mie imi place ;)…

     

Lasă un răspuns

 
