RSS

Londra – cateva informatii utile.

22 Noi

Pentru cei care vor sa viziteze Londra m-am gandit ca ar fi bune cateva informatii.

Noi am aterizat pe Luton, aeroportul lor pentru cursele lowcost. De acolo pana in oras sunt ~ 40 km. Exista varianta cu trenul, dar mai scumpa sau varianta cu autobuzele greenline, statia e chiar acolo, imposibil de ratat. E recomandat bilet dus-intors, costa 21 lire/om (altfel costa mai mult) pana la capat, adica la Victoria, daca nu mergeti pana la capat, este mai putin cu doua lire/statie. Atentie, pentru biletul de intors trebuie precizata ora asa ca aveti in calcul timpul exact ca sa nu se iveasca probleme. De la Victoria, statia lor centrala cum ar veni,

poti alege ce varianta te avantajeaza, fie un abonament zilnic pentru toate mijloacele de transport care costa 6.5 lire/om, fie oyster – care este un card pe care il poti cumpara din toate statiile, de la ghiseu sau de la automat, costa 5 lire dar pe care il poti returna cand/daca nu iti mai trebuie si primesti banii inapoi, si apoi, cu el o calatorie costa 1.90 lire in intervalul 9:30-16 si 2.5 inafara intervalului cand londonezi se duc/vin de la serviciu, asta in functie de zona, noi am fost doar in zonele unu si doi. Fara oyster, o calatorie e 4 lire (astia sunt nebuni, parol, la noi de banii astia iti faci abonament pe o luna :)) Ori taxi, sunt asa de frumoase si colorate de mai mare dragu’🙂

Magazinele PRIMARK sunt cele in care trebuie sa intrati neaparat, au haine si alte maruntisuri pentru toate varstele  la preturi foarte bune. Minimarketurile TESCO sunt si ele cu preturi avantajoase.

Muzeele sunt majoritatea cu intrarea libera dar trebuie timp ca sa le poti vedea. Punctele de atractie sunt cu taxa, si destul de mare. La London Eye e undeva peste 20lire/om, nu ne-a tentat sa vedem Londra de sus. Nici ziua nici noaptea.

dar imprejurimile merita vazute si ziua si noaptea.

Noi am fost la SEA LIFE 17 lire/om ca eram 4 si ne-au facut reducere. Daca ati vazut acvariu de la Barcelona sau alte tari cu mare, cei care au fost zic ca asta nu merita. Nici pe mine nu m-a impresionat mai deloc, ma asteptam la mai mult dar poate sunt pretentioasa. Desi aveau destul de multe specii de vietuitoare subacvatice si bine puse in valoare, cu pozatul mei greu ca nu era lumina.

Pisicile de mare erau de toate culorile si marimile, si decorul cu statuetele din insula Pastelui era fain.

uratii astia ziceau ca sunt asa de destepti ca vaneaza si rechini

La plata cu cardul, noi avem VISA, comisionul per tranzactie a fost de 1RON adica foarte putin insa cursul era un pic mai mare decat la casa de schimb, cu aproximativ 10 bani, convenabil zic eu.

 
7 comentarii

Scris de pe 22 Noiembrie 2011 în Hai Hui

 

Etichete: , , , , , ,

7 responses to “Londra – cateva informatii utile.

  1. Anca

    22 Noiembrie 2011 at 9:40 am

    Nice one, quite useful.🙂

     
    • Bogdana

      9 Ianuarie 2012 at 11:36 am

      Ma bucur ca il gasestei asa, asa l-am vrut🙂

       
  2. Gilly Gaina-Nisipasiu

    22 Noiembrie 2011 at 11:22 am

    IMI PLACE COMMEN.UL CU PRETUL CALATORIEI DE 4 POUNDS :))) LOL

     
    • Bogdana

      22 Noiembrie 2011 at 11:41 am

      pai chiar asa e, voua nu vi se pare mult?

       

Lasă un răspuns

 
