RSS

Londra II

20 Noi

Cum am zis, am revenit cu poze din Londra, am batut-o la pas pana aproape sa ne cada picioarele si nu pentru ca eram zgarciti sau nu aveau ei mijloace de transport😛 ci pentru ca voiam sa o „simtim”

 

In drum spre Westminster Abbey, am dat peste Westminster Cathedral, desi prima e intr-un superb stil gothic, asta are arhitectura bizantina. Spectaculoasa era marimea, (am ajuns a concluzia ca englezii nu pot construii chestii mici) Aici se vedea din fata, dar dupa colt era uriasa. In interior, unde nu aveam voie sa fotografiem, si eu tin sa respect regulile locului, ce mi s-a parut ciudat, ca partea de jos era placata cu marmura, granit si ce mai aveau ei, de la un nivel in sus nu mai avea nimic, doar caramida innegrita de vreme. Este romano-catolica.

 

Si am mai remarcat un lucru care le face cinste, sunt extrem de atentii la detalii.

Cladirile frumoase la ei sunt la fiecare pas, noi daca le aveam puneam reflectoare pe ele sau le darmam sa facem cladiri de birouri. La ei frumosul e firesc.

 

Catedrala Westminster Abbey este si ea imensa, minunata, ghotica… Este catedrala unde s-au incoronat majoritatea regilor si unde s-au casatorit mai toate cuplurile regale cu exceptia cuplului Charles – Diana si mai este si mormant pentru regi si mari personalitati. Constructia a inceput in secolul al XI- lea.

 

In plan indepartat se vede o latura a parlamentului

 

 
3 comentarii

Scris de pe 20 Noiembrie 2011 în Hai Hui

 

Etichete: , ,

3 responses to “Londra II

  1. yogoshima

    21 Noiembrie 2011 at 1:47 am

    Nu se poate compara Romania care in istoria sa a cintat doina de jale in fiecare an pe cind Englezi,Francezi,Spanioli,Italieni,Germani si ceilalti,aveau o politica de razboi de a fura si pe timp de pace soldati deveneu oameni muncittori la aceste cladiri marete in numele lui Isus salvatorul celor care abuzau si omorau.Romani sint un popor Trac,multietnic desmembrat istoric si au ajuns in faza de unificare si strategie la ora actuala cind alte popoare sint intr-o epoca de viziune spatiala si dominatie virtuala.

     
  2. cat's kitchen

    24 Noiembrie 2011 at 2:26 pm

    ce imagini frumoase , ai avut ce vizita !!!

     
    • Bogdana

      24 Noiembrie 2011 at 2:43 pm

      Ooooo da! Mai vreau o tura🙂

       

Lasă un răspuns

 
