RSS

Compot de gutui.

13 Noi

E vremea lor, a gutuilor, sunt reginele toamnei. Am stat in cumpana, sa fie dulceata, sa fie compot? Si au fost ambele🙂

_MG_3986

Se face cat ai zice „gutuie”. Am spalat si taiat gutuile, unele in 6 aletele, mai mari, in opt, pe lungime.

Apoi le-am pus in borcane, de 800ml, in fiecare am pus doua linguri nu foarte pline cu zahar si le-am umplut cu apa, in cateva am pus si cate o bucatica de scortisoara.

Apoi le-am pus capace, le-am pus intr-o tava inalta care de fapt era capacul unui grill de ala pentru aragaz, am umplut tava cu apa si le-am bagat la cuptor unde le-am lasat sa fiarba cam 10 minute.

Si asta-i tot, dupa ce am stins focul le-am mai lasat vreun sfert de ora in cuptor, ca era cald, apoi le-am acoperit bine cu cateva prosoape sa se raceasca incet, e si asta tot un soi de sterilizare

Se cheama ca si azi am fost harnica🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 13 Noiembrie 2011 în Fructe/legume conservate

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
