RSS

Muraturi taranesti.

08 Noi

Pe ultima suta de metrii m-am gandit sa nu ratez nici anul asta muraturile astea amestecate,

IMG_3734

Am pus gogonele, conopida, sfecla rosie si morcovi, cateva radacini de hrean si marar uscat, ar mai merge varza taiata sferturi ori ardei din aia lungi si subtiri, in oltenia le zice bulgaresti sau tzapurani.

Spalate si dichisite

Conopida am facut-o buchete mai mici, sfecla am taiata felii subtiri, gognelele le-am lasat asa, imi plac gogonelele care incep sa dea in parg nu alea foarte crude

Apoi le-am pus pe toate intr-un bidon, de morcovi uitasem.

Deasupra am pus saramura – o lingura cu varf de sare mare, pentru muraturi, la litrul de apa rece. Am dizolvat-o, am pus-o peste, deaupra am pus marar uscat si asta e toata treaba, se considera ca si azi am fost harnica 😛

Sfecla o sa coloreze celelalte  legume in roz si o sa am muraturi pitipoance 😛

In iarna, vor merge struna cu pomana porcului 🙂

 
11 comentarii

Scris de pe 8 Noiembrie 2011 în Fructe/legume conservate

 

Etichete: , , ,

11 răspunsuri la „Muraturi taranesti.

  1. rokssana

    9 Noiembrie 2011 at 4:51 pm

    muraturi pitipoance….esti dementiala…. 🙂
    am pus asa amestecate,deja mancam din ele….

     
    • Bogdana

      9 Noiembrie 2011 at 7:04 pm

      🙂
      Voi ati fost un pic mai harnici, si eu abia astept sa se faca, as putea spune ca mi-e dor de ele 🙂

       
  2. muraturi

    10 Noiembrie 2011 at 11:29 pm

    uauuu, cat de bine arata aceste muraturi, esti incredibila Bogdana

     
  3. Bogdana

    10 Noiembrie 2011 at 11:51 pm

    Multumesc! 🙂 Sper sa devin credibila 😛
    Si unde mai pui ca se fac cat ai clipi

     
  4. cristina

    8 Noiembrie 2012 at 9:28 am

    pai bidonul cati litri avea imi place ideea vreau sa fac si eu daca ma ajutati e prima data cand fac:D

     
    • Bogdana

      9 Noiembrie 2012 at 9:37 am

      Cred ca 20 – 25 dar nu are importanta. Pui ce vrei tu in el. Sigur iti ies bine daca solutia cu sare respecta proportiile. Bafta 🙂

       
  5. cristina

    9 Noiembrie 2012 at 3:55 pm

    multumesc.

     
  6. cristina

    10 Noiembrie 2012 at 12:03 pm

    am terminat le-am facut sper sa iese bune dupa cate zile pot sa servesc? multumesc mi-ai fost de mare ajutir:D

     
    • Bogdana

      10 Noiembrie 2012 at 7:54 pm

      sigur ies bune 🙂
      depinde unde le tii, la cald se mureaza mai repede (maiputin de doua saptamani) la rece mai greu 🙂

       
  7. RADA

    20 Noiembrie 2013 at 4:12 pm

    Apa (saramura) nu se da in clocot?

     

Lasă un răspuns

 
