RSS

Paine integrala cu seminte de in.

26 Oct

Semintele de in au o multime de beneficii, de la scaderea colesterolului pana la reglarea tranzitului intestinal si proprietati antiinflamatorii, sunt bune pentru inima, fiere, ochi… mai ca iti vine sa mananci doar asta🙂

IMG_3216

Am folosit aceeasi reteta de la paine integrala doar ca am pus si o lingura de seminte de in si nu am mai pus faina alba.

Tot masina a framantat aluatul dar de data asta painea am copt-o in cuptor. Dupa ce l-a framnata, am scos aluatul, am facut un soi de bila si am pus-o in tava, pe hartie de copt, la crescut, apoi am presarat putina faina integrala peste ea.

Si apoi am crestat-o patratele, din cauza ca am lasat-o un pic cam mult la crescut, pe alocuri patratelele au iesit alte forme geometrice🙂 Cam asa arata inainte sa o pun la cuptor.

Si dupa vreo 20 de minute.

Imi place painea asta integrala din ce in ce mai mult.

 
4 comentarii

Scris de pe 26 Octombrie 2011 în Paine

 

Etichete: ,

4 responses to “Paine integrala cu seminte de in.

  1. yogoshima

    27 Octombrie 2011 at 1:35 am

    Maninc piine facuta de comert si sint totdeauna in cautare de piine bune.Eu m-am obisnuit cu orez parfunat din Tailanda si am cumparat nu demult citiva saci de 18 Kg fiecare din cauza inundatilor si explozilor solare.Vorba asiatica,cind ai orez ai ce minca.

     
    • Bogdana

      27 Octombrie 2011 at 8:18 am

      maaaamaaa cat orez, nu am mancat niciodata orez parfumat, cum e? inafara de parfumat, desigur😛

       
      • yogoshima

        27 Octombrie 2011 at 9:08 am

        Are un gust bun si se maninca cu placere.Este foarte usor de pregatit,apa, sare si putin ulei de masline.

         

Lasă un răspuns

 
