RSS

Nume de cod „Prajit”

26 Oct

Despre cod prajit in malai este vorba. Felul asta de a prepara pestele este printre preferatele mele.

IMG_3194

Codul, l-am lasat sa se decongeleze, apoi l-am taiat in bucati de 3-4 cm, fara sa il spintec pe burta. in felul asta bucatile raman intregi si la prajit.

Am scos intentinele, am spalat peste bine cu apa rece, apoi l-am sarat si l-am tavalit printr-un amestec de malai, 5 linguri, o lingura faina de grau si sare.

Intr-o tigaie am pus ulei la incins apoi am pus bucatile de peste, le-am lasat la foc moderat,

eu le intorc de mai multe ori de pe o parte pe alta, imi place ca pestele sa fie bine facut. Cand e gata e auriu si are si un sunet aparte, cumva a uscat/gol.

L-am scos pe un servet din hartie, sa absoarba uleiul.

L-am mancat cu mamaliga, si cu un soi de mujdei, de fapt am zdrobit cativa catei de usturoi si peste am pus iaurt si sare. (cum a venit sezonul rece, usturoiul e numai bun sa tina raceala departe)

 
4 comentarii

Scris de pe 26 Octombrie 2011 în Peste

 

Etichete: , , ,

4 răspunsuri la „Nume de cod „Prajit”

  1. Zazuza

    26 Octombrie 2011 at 12:18 pm

    pffffiiiii, asa imi place si mie! e minunata crusta aia cu malai, crocanta si gustoasa!

     
  2. Bogdana

    27 Octombrie 2011 at 10:51 am

    Daaaa, si cu mujdei sau lamaie, mananci pana uiti :))

     
  3. cat's kitchen

    27 Octombrie 2011 at 2:13 pm

    ooooo daaaaaa!!!!!! … si mie imi place tavalit prin malai , cu mamaliguta si mujdei 😉 … super !!!!!

     
    • Bogdana

      27 Octombrie 2011 at 8:29 pm

      fara mamaliguta si mujdei nici nu ma pun la masa 🙂

       

Lasă un răspuns

 
