RSS

Heroes III – Heroes VI

25 Oct

Heroes III a fost singurul joc pe PC pe care l-am jucat pana la refuz, l-am jucat in dusmanie, inafara de porcarioarele pe care le joaca toata lumea, de la copii la bunici, adica singurul joc serios, cate zile si nopti am pierdut…oho, campanii, harti de pe net, random, apoi a aparut Heroes IV care pentru mine a fost o dezamagire, apoi V, care avea si el grafica buna dar era mai aproape de desen animat, asta e mai aproape de personaje de film, oamenii si-au dat seama in sfarsit ca multa lume a ramas ancorata in heroes III si au scos VI, vreau sa zic ca jocul asta e o ne-bu-ni-e, este un Heroes III dar cu o palarie muuult mai frumoasa, mai cocheta si mai bine lucrata, este desen 3D iar grafica este incredibil de bine realizata, detaliile sunt uimitoare, poti da zoom si vezi cum cade apa in cascade, cum taie gaterul lemne sau cum intra sagetile ori sabiile in adversari. Personajele sunt foarte, foarte bine realizate, se vede ca au muncit mult, s-au documentat mult si a iesit intradevar un joc pe masura efortului depus.

Cateva imagini ca sa va dati seama de ce sunt asa de entuziasmata


Fanii Heroes cu siguranta se vor simti minunat jucand VI-le😉

 

 
5 comentarii

Scris de pe 25 Octombrie 2011 în De-ale mele

 

5 responses to “Heroes III – Heroes VI

  1. yogoshima

    25 Octombrie 2011 at 11:36 am

    Din pacate putin timp pentru jocuri dar totusi am avut timp si cumparat citeva jocuri care stau de ani de zile.

     
  2. Jon Costa

    19 Ianuarie 2012 at 3:21 pm

    total de acord cu opinia ta,heroes 3 e sungurul „joc ” care e mai mult decat un joc . Am pierdut si eu multe noptii si singur dar si cu prietenii fiind desemenea si un joc minunat ca sa te amuzi ! Heroes 3 evident,restul au fost porcarii,4 si 5 ! acum caut 6 sa vad daca intradevar s-a revenit la heroes 3.

     
    • Bogdana

      20 Ianuarie 2012 at 8:21 am

      cu siguranta o sa iti placa, promit🙂
      sa vii sa imi zici daca nu🙂

       
  3. Eu

    1 Iunie 2012 at 9:22 am

    am vazut grafica la heroes 6. mi se pare kitsck total. cel mai valabil heroes nu e 3, este 3,5. e grafica lui 3 dar cu enorm de multe noutati. punct.

     
  4. Bogdana

    1 Iunie 2012 at 9:49 am

    kitch? ai fi putut sa ii gasesti alte hibe dar nu ca e kitch🙂 sau poate avem viziuni diferite asupra acestui cuvant. punct😛

     

Lasă un răspuns

 
