RSS

Cartofi wedges cu pulpe la ceaun.

25 Oct

Cartofii wedges sunt o alternativa pentru cartofii prajiti dar au avantajul ca se fac in doua linguri de ulei si nu iti iau nici mult timp sa ii tai🙂

_MG_3161

Cartofii i-am curatat si i-am taiat in 4, i-am pus intr-un castron, peste ei am pus doua linguri de ulei, sare mare, piper, cateva rondele de ardei iute, niste cimbru si rozmarin.

I-am amestecat bine sa aiba ulei peste tot apoi i-am pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt si i-am bagat in cuptor, hartia face ca ei sa nu se lipeasca.

Dupa vreo 20-30 de minute sunt gata.

Cu pulpele a fost si mai simplu, spalate, pudrate cu sare, piper, cimbru si zvarlite in ceaunul cu ulei incins.

Alaturi am pus mujdei (apropos, nu stiu daca stiati de unde vine cuvantul mujdei, din frantuzescul mousse d’ail) facut ca in oltenia, adica usturoiul, peste care am pus sare mare, l-am zdrobit intr-un soi de mojar de pe vremuri, mostenire de la mama, din lemn

mai mare asa, cica usturoiul presat astfel e mai bun decat cel zdrobit cu clestele

Apoi i-am pus apa si atat, am inmuiat cu cartofii in el, in oltenia l-am fi sorbit cu ciusca facuta cupa, (nu aveam ciusca de aia, o sa va arat candva despre ce vorbesc)

Buuuuun rau!🙂

 
5 comentarii

Scris de pe 25 Octombrie 2011 în Preparate rapide

 

Etichete: , , ,

5 responses to “Cartofi wedges cu pulpe la ceaun.

  1. Zazuza

    26 Octombrie 2011 at 8:38 am

    pfuuu, de cand nu am mai mancat un pui prajit asa! mi-ai facut pofta😀

     
    • Bogdana

      26 Octombrie 2011 at 8:54 am

      ooo da, nici eu nu mai facusem cred ca de cativa ani🙂

       
  2. cat's kitchen

    26 Octombrie 2011 at 9:34 am

    si eu am un mojar din lemn pe care il folosesc cu mare drag , si da , usturoiul zdrobit astfel are un alt gust!!!!!!!!!

     
  3. yogoshima

    27 Octombrie 2011 at 1:41 am

    I-mi da pofta sa maninc,numai mamaliguta lipseste.Sotia si eu pregatim des fripturi deoarece este foarte usor de facut si intr-un timp relativ scurt.

     
  4. Bogdana

    27 Octombrie 2011 at 8:17 am

    @cat si mie imi e tare drag, mi-e frica sa nu se strice, e batran deja🙂

    @yogo da, se face usor si e buuuuun🙂

     

Lasă un răspuns

 
