RSS

Oua in paine.

23 Oct

O altfel de prezentare pentru banalul ou ochi. Ideea am vazut-o mai demult pe un blog dar din pacate nu imi mai amintesc pe care.

 

Are alt gust dat fiind faptul ca si painea e un pic prajita 🙂

Doua felii de paine, doua oua, asta pentru ca eram doi.

Painea integrala, facuta la masina de paine. Am decupat un cerc in mijloc.

Apoi am incins putin ulei intr-o tigaie, am pus feliile si in gaura fiecareia cate un ou. Daca feliile erau intregi, oul nu ar fi evadat, din pacate aveau urma paletei de framantat.

Se lasa putin pe o parte si apoi se intoarce pe cealalta, in functie de cat de bine facut vrea fiecare oul.

Mare filosofie. 😛

Un mic dejun sanatos si satios.

 
6 comentarii

Scris de pe 23 Octombrie 2011 în Mic dejun

 

6 răspunsuri la „Oua in paine.

  1. Zazuza

    23 Octombrie 2011 at 9:27 am

    hihi, si arata si bine de tot!

     
  2. yogoshima

    23 Octombrie 2011 at 11:28 am

    O ideie buna.

     
  3. Ana Ayana

    23 Octombrie 2011 at 2:35 pm

    Asta deja e artă, când îmbini frumosul cu utilul 🙂

     
  4. Bogdana

    23 Octombrie 2011 at 9:24 pm

    Hehe, nu e arta dar macar nu auzi „iar ochiuri?” ci „ce fain arata” 🙂

     
  5. Happy

    24 Octombrie 2011 at 9:13 pm

    pită+ou+brânză=potă bună! Nțțțțțțțțțț, kilele mele….

     
  6. Happy

    24 Octombrie 2011 at 9:14 pm

    poftă!* (foame mare-mare-mare)

     

Lasă un răspuns

 
