RSS

Dovleac copt.

23 Oct

I-am promis lu’ Hepi ca o sa ii spun ce am facut cu dovleacul. Iaca, ma tiu de cuvant. L-am copt🙂

 

Toamna si dovlecii merg mana in mana, e musai sa profitam de asta.

Un dovleac, zahar brun, scortisoara.

Am taiat dovleacul felii.

Apoi l-am curatat de seminte, fiecare felie am crestat-o si pe lung si pe lat, am presarat cate o lingurita de zahar brun si un praf de scortisoara.

Am pus feliile intr-o tava in care am pus hartie de copt.

Si le-am dat la cuptor, la foc mic aproximativ doua ore. Ce fain mirosea in caaasaaaaa!

Foooarte simplu si foooarte bun.

 
9 comentarii

Scris de pe 23 Octombrie 2011 în Dulciuri rapide

 

Etichete: , ,

9 responses to “Dovleac copt.

  1. Ana Ayana

    24 Octombrie 2011 at 12:29 am

    Vreau să mă teleportez în poză🙂

     
  2. Zazuza

    24 Octombrie 2011 at 9:35 am

    hahah, ca bine zici, Ana😀

     
  3. Bogdana

    24 Octombrie 2011 at 12:12 pm

    Recunosc ca daca as mai avea un dovleac acum, as repeta figura🙂

     
  4. Happy

    24 Octombrie 2011 at 9:18 pm

    Offf! Acum sunt liniștită, a ajuns exact cum trebuie și exact unde trebuie, nu s-a risipit!🙂

    P.S. Mă chinuie de ceva timp un gândul la un chec cu dovleac copt. Dar mă țin tare până trece sezonul de low carbs …

     
    • Bogdana

      24 Octombrie 2011 at 9:31 pm

      Ce interesanta idee, poate ma invrednicesc eu si iti fac pofta fara ca tu sa fii obligata sa gusti😛
      Vezi ce spirit de sacrificiu am?😀

       
      • Happy

        25 Octombrie 2011 at 4:17 pm

        Bogdaproste!🙂

         
  5. yogoshima

    25 Octombrie 2011 at 12:42 am

    Buna ideia de afi taiata in feli ca sa se coace mai bine in cuptor si se poate sa se serveasca cite o felie de fiecare data.Arata frumos si bine prezentat.

     
  6. cat's kitchen

    25 Octombrie 2011 at 3:01 pm

    si eu am facut saptamana trecuta😉 … exact ca tine , pudrat cu zahar si scortisoara de mirosea toata casa!!!!!… bravooo!!!

     

Lasă un răspuns

 
