RSS

Iahnie de fasole.

21 Oct

Cum ziceam, de cate ori fac ciorba de fasole, fac si iahnie, mi se pare ca una fara alta nu se poate 🙂

Intr-un vas am pus sa se prajeasca putin cateva bucatele de piept de porc, dupa ce s-au „sigilat” adica s-au prajit un minut doua pe o parte si pe alta, am pus peste ele o ceapa taiata marunt si un gogosar taiat cubulete

Le-am lasat impreuna inca putin pe foc

Apoi am pus boabe de fasole fierte in ciorba de care aminteam, cateva polonice de zeama, putin bulion, putin tarhon (cimbru avea deja)

Si am dat vasul la cuptor, la foc mic pentru cateva ore, ea se face in tihna si la sfarsit iese o mancare nemaipomenit de gustoasa, din cand in cand am amestecat in ea.
Asa arata cand am scos-o dn cuptor.

In farfurie i-am pus un pic de leustean proaspat si niste marar uscat.

Merge si cu paine si cu mamaliga, mai ales rece.

 
9 comentarii

Scris de pe 21 Octombrie 2011 în Cu carne de porc, Fasole., Mancare gatita

 

Etichete: , ,

9 răspunsuri la „Iahnie de fasole.

  1. Zazuza

    21 Octombrie 2011 at 10:16 am

    ooo, daaa! arata absolut fabulos!!

     
  2. yogoshima

    21 Octombrie 2011 at 11:04 am

    Urmatoare aventura va fi ciorba de fasole caci mi-a venit deja pofta de a minca.

     
  3. rokssana

    21 Octombrie 2011 at 11:14 am

    auoleuuuuuuu…mi-e o pofta de lesin…..asta fac azi …musai 🙂

     
  4. Bogdana

    21 Octombrie 2011 at 11:53 am

    Ma bucur ca va place! A iesit foarte gustoasa, gogosarii au darul de a aroma mancarurile in general si fasolea in special

    Yogoshima, iti tin pumnii cu ciorba, sa zici cat de minunata a iesit 🙂

     
    • yogoshima

      22 Octombrie 2011 at 10:56 am

      Am cumparat carne, fasolele foarte greu de gasit in Canada si la pachetele de 450 grame 3.75$ au inebunit sa vinzi niste fasole veche de ani de zile prin magazine.Am faina pentru mamaliguta si voi fi la treaba zilele aceste sa-mi fac o ciorba de fasole alba venita din America de sud.

       
      • Bogdana

        23 Octombrie 2011 at 12:14 am

        mamaaaa, zici ca e delicatesa fasolea, aici e\ cam 2$/kg
        sa zici cum a iesit 😉

         
  5. cat's kitchen

    21 Octombrie 2011 at 2:34 pm

    clar nu se poate una fara alta 😉 …. deja imi imaginez cum pap cu muraturi proaspete!!! … vai mama , nebunie nu gluma !!!

     
    • Bogdana

      22 Octombrie 2011 at 1:03 am

      Da, da, da, puse acu’ de curand 🙂

       

Lasă un răspuns

 
