RSS

Paine integrala.

18 Oct

Azi am pus iar masina de paine la treaba. Painea din faina integrala este plina de fibre, satioasa si sanatoasa.

Am folosit 550g faina integrala, 50g faina alba, 450ml apa, 15g drojdie proaspata, o lingurita de sare, doua linguri de ulei de masline.

Cu masina de paine e simplu, pui toate ingredientele acolo si ea isi vede de treaba. Fara masina se pune faina intr-un bol, se amesteca drojdia cu o lingurita de zahar si doua de apa calduta, se pune intr-o gropita din mijlocul fainii, se lasa 10 minute apoi se pun celelalte ingrediente si se continua framantarea. Se mai lasa putin la crescut si apoi sa pune in cuptorul preincalzit.

Eu am pus-o la programul rapid, cel de 1:20 minute, mai intai am lasat-o sa framante 10 minute si l-am resetat, deci intr-o ora si jumatate cu totul, paine a fost gata pentru sandwich 🙂

 
4 comentarii

Scris de pe 18 Octombrie 2011 în Paine

 

Etichete: , ,

4 răspunsuri la „Paine integrala.

  1. yogoshima

    19 Octombrie 2011 at 9:26 am

    Am cumparat piine de casa stil Germana foarte buna si niste mizeluri Unguresc si altul Italian Calabrese care a picat la fix vazind piinea facuta de tine acasa.

     
  2. Bogdana

    19 Octombrie 2011 at 9:41 am

    Cum ar veni luam cam acelas mic-dejun 🙂

     
    • yogoshima

      19 Octombrie 2011 at 9:47 am

      Ya, la citeva mii de kilometri de distanta.

       

Lasă un răspuns

 
