RSS

Nebunie cu pere.

18 Oct

Ideea am vazut-o intr-o revista dar cum reteta nu mi- a placut in totalitate am schimbat-o pe ici pe colo prin punctele esentiale.

_MG_2928

Desi nu aveam tava pe care mi-o doream, am improvizat, ar fi trebuit o forma mai mare, eventual ceramica, in fine.

Am facut un aluat fraged din 120g unt, 200 g faina, un ou, un plic de zahar vanilat si 3 linguri cu varf de zahar Am frecat oul cu zaharul si untul si dupa ce s-au omogenizat am pus faina.

Aluatul l-am pus la frigider pentru 30 de minute si intre timp m-am ocupat de pere si umplutura. Perelor le-am scos cotorul, pe la mustati, lasandu-le intregi.

Abia apoi le-am curata de coaja, nu le-am curatat de la inceput ca sa nu fie prea fragile cand le scobeam. Dupa, le-am pus un praf de scortisoara in interior.

Am amestecat trei linguri de dulceata de visine cu o lingura de migdale macinate.

si cu asta am umplut perele.

Am facut umplutura pentru tarta din  3 oua cu 2 linguri de smantana, 100 ml iaurt, 100g zahar, un plic de zahar vanilat  si trei linguri de faina.

Aluatul fraged l-am intins inttr-un vas de jena, capac de vas daca e sa fim cinstiti 🙂

Peste el am pus umplutura , peste ea perele si am dat prajiturica la cuptorul preincalzit. Dupa aproximativ 30 de minute.

Din pacate am lasat-o un pic mai mult si pe o parte s-a facut mai bruneta, sau poate ca nu ii place blond… 😛

Este foarte buna, aromele se imbina placut, consistentele diferite la fel si nu e greu de facut.

O sa mai fac variatiuni pe aceeasi tema.

 
7 comentarii

Scris de pe 18 Octombrie 2011 în Dulciuri si dulceturi

 

Etichete: , , ,

7 răspunsuri la „Nebunie cu pere.

  1. Zazuza

    19 Octombrie 2011 at 8:19 am

    chiar ca nebunie! cat de bine arata! si perele alea trebuie ca ii dau o aroma superba!

     
  2. yogoshima

    19 Octombrie 2011 at 8:59 am

    Am un pahar cu lapte lunga mine si am inceput sa salivez,un semn bun sa caut ceva prin frigo.

     
  3. Bogdana

    19 Octombrie 2011 at 9:28 am

    Oooo da, perele erau destul de aromate si combinate cu umplutura lor…a iesit ceva ce o sa repet curand 🙂

     
  4. cat's kitchen

    19 Octombrie 2011 at 11:32 pm

    ca bine ai zis ” nebunie cu pere ” … sunt sigura ca asa a fost , la cum arata !!!!!! …. bravoo!!

     
  5. anonim

    8 Iunie 2014 at 10:07 am

    dulceata s-a intarit ce pot sa ii fac sa-si revina?

     
    • Bogdana

      8 Iunie 2014 at 10:37 am

      Cea din pere? Nu prea ai ce-i face dar cred ca e buna si asa

       

Lasă un răspuns

 
