RSS

Orez ultrarapid.

13 Oct

Cand sunt in criza de timp si pana de idei, orezul asta ma scoate din incurcatura. Este gata cam in 20 de minute.

orez 015

Retea e simpla si se pot face variatiuni pe aceeasi tema

Am folosit o ceapa medie, un ardei gras mic, o parte orez si 3 de apa, sare, piper, cimbru, marar, am pus si morcov ca il aveam fiert in supa, de regula nu pun.

Am calit ceapa taiata cubulete in putin ulei.

Apoi am pus ardeiul gras taiat si el cubulete, sare, piper, cimbru

Apoi un pahar de orez, l-am amestecat si pe el putin cu ceapa si ardeiul.(si morcovul)

(Acum se pun toate chestiile pe care vreti sa le mai puneti), am pus trei pahare de apa, acelasi cu care am masurat orezul. Am pus capac si l-am lasat pe foc mediu, capacul nu se mai ridica pana ce in orez se formeaza mici gaurele, daca nu aveti un capa de sticla, asta inseamna aproximativ 15 minute.

Cam asa arata.

Uneori ii pun sos de soia, sau alte chestii care imi trec prin cap, acum i-am pus doar marar. Iese un orez nelipicios si cu o consistenta foarte faina.

L-am mancat cu pulpe.

 
6 comentarii

Scris de pe 13 Octombrie 2011 în Orez, Preparate rapide

 

Etichete: ,

6 răspunsuri la „Orez ultrarapid.

  1. Ana Ayana

    13 Octombrie 2011 at 9:40 pm

    Artă gustos 🙂 La mine orezul (în special cel basmati) se numără printre mâncărurile preferate. Cel mai mult îmi place cu sparanghel, unde mai pun la urmă fire de omletă și le amestec. De obicei nu pun ceapă.

     
    • Bogdana

      14 Octombrie 2011 at 7:13 am

      Si mie imi place orezul, in orice combinatie, fie el dulce sau sarat, cu omleta nu am incercat

       
  2. cat's kitchen

    13 Octombrie 2011 at 11:13 pm

    si mie imi place orezul , insa celorlalti … nu prea :(…

     
    • Bogdana

      14 Octombrie 2011 at 7:15 am

      Nu am intalnit pe cineva caruia sa nu ii placa orezul pana acum. Nu mananca nici cu lapte si scorisoara, ri vanilie ori dulceata? 🙂

       
  3. Happy

    14 Octombrie 2011 at 1:38 pm

    Pulpele alea-s infiorate. Își presimțeau sfârșitu’ apocaliptic. 🙂

     
  4. Bogdana

    14 Octombrie 2011 at 1:48 pm

    Infiorate auzi, ce cuvant dur, erau co-che-te 😀

     

Lasă un răspuns

 
