RSS

Fursecuri cu mere.

05 Oct

Vazusem de mult timp reteta asta la Guvi pe blog dar abia acum am apucat sa o fac.

Fursecurile cu mere (as fi pus si nuci daca as fi avut) toamna, sunt un must. (mustul cand s-o culege via)🙂

Am folosit 200g unt, 4 mere potrivite ca marime, 120 g zahar, 500 g faina, 2 plicuri zahar vanilat, un plic praf de copt, o lingurita de scortisoara.

Am amestecat untul, zaharul, zaharul vanilat, scortisoara.

Apoi am pus ouale.

Si apoi faina cu praful de copt. Asa arata.

Merele curatae de coaja, taiate cubulete.

Le-am incorporat in aluat.

In tava de aragaz pe hartie de copt am pus gramajoare de aluat.

Puse in  cuptorul incalzit la 200 grade pentru 10 minute.

Dupa aia gata, la atac🙂

 
2 comentarii

Scris de pe 5 Octombrie 2011 în Dulciuri rapide

 

Etichete: , ,

2 responses to “Fursecuri cu mere.

  1. Adina

    6 Octombrie 2011 at 10:25 am

    nu am facut fursecuri cu mere inca , dar sigur sunt delicioase si trebuie incercate😉

     
    • Bogdana

      6 Octombrie 2011 at 11:17 am

      Bune, bune, si cu cafea si fara🙂

       

Lasă un răspuns

 
