RSS

Tagliatele cu sos alb.

03 Oct

Tagliatelele cu sos de smantana si vin sunt unele dintre preferatele noastre.

_MG_2383

Tagliatelele le-am facut in casa, am mai povestit aici despre ele, dupa parerea mea si a celor care le-au incercat, diferenta dintre pastele facute in casa si cele din comert, fie ele si de cea mai buna calitate, e vizibila ar balanta inclina inspre pastele homemade

Un piept de pui, o ceapa, un ardei gras, un dovlecel, 200ml smantana, unu-doi catei de usturoi, 100-150ml vin alb, sare, piper, oregano, busuioc, cateva linguri de ulei.

Pipetul de pui taiat cubulete, sarat piperat, in zare sunt tagliatelele puse la zvantat.

Le-am pus intr-o tigaie in putin ulei, le-am lasat pana s-au „sigilat” adica si-au schimbat culoarea pe toate partile, s-au prajit foarte putin, am pus usturoiul tocat marunt, ceapa taiata  julien si ardeiul fasii. sarea si piperul le-am pus de la inceput Le-am lasat cateva minute si apoi am pus vinul (al meu era inghetat, asa pastrez cantitatile  mici de vin care raman in sticla).

Dovlecelul l-am taiat rondele subiri si l-am pus intr-o tigaie antiaderenta pentru cateva minute.

Carnea am lasat-o pe foc pana s-a patruns bine si apoi am pus dovlecelul si smantana

Am lasat smantana numai pana s-a infierbantat. Am pus cateva frunze de busuioc.

Si asta e toata filosofia. Pastele fierte in apa cu un pic de sare.

Apoi am scos pastele, le-am pus peste sos si asta e. Delicioase.

 
4 comentarii

Scris de pe 3 Octombrie 2011 în Preparate rapide

 

Etichete: , , , ,

4 responses to “Tagliatele cu sos alb.

  1. MAGDA ADINA

    4 Octombrie 2011 at 1:51 pm

    imi place combinatia ta !!!

     
  2. Bogdana

    4 Octombrie 2011 at 2:15 pm

    Ma bucur! Tare gustoase sunt, cand mai am prin frigider branza care s-a intarit pun si cateva linguri de branza data pe razatoarea mica, o nebunie.

     
  3. Horatiu

    8 Decembrie 2012 at 9:12 pm

    Excelenta reteta

     
    • Bogdana

      9 Decembrie 2012 at 2:22 pm

      Inteleg ca le-ai incercat🙂 Ma bucur!

       

Lasă un răspuns

 
