RSS

Musaca de vinete.

27 Sep

 

Cum ziceam, sunt in perioada vanata 🙂 Am facut musaca de vinete.

 
Pana acum am facut in combinatie cu cartofi, acum am folosit doar vinete.

Am folosit: 3 vinete, potrivite ca marime, 1 kg carne tocata, amestec de porc si vita, doua cepe, doi ardei, unul kapia si unul gras, un morcov maricel, o legatura de patrunjel, un ou, sare, piper, cimbru si cateva rosii si niste bulion

Vinetele, le-am taiat pe lung.

Le-am pus intr-un bol, le-am sarat si le-am lasat 10-15 minute.

 

Am tocat cepele, ardeii si morcovul si le-am pus la calit in putin ulei

 
Dupa ce s-au calit, pentru vreo 10 minute, am adaugat carnea, sarea, piperul si cimbrul (cumpar cimbru din piata de la tarani si dupa ce se usuca bine, il frec in maini si il pun in borcan la pastrat, este mult mai aromat decat cel cumparat din comert) Le-am mai tinut impreuna pe foc pentru inca vreo 10-15 minute apoi am pus o legatura de patrunjel tocat si un ou, uneori nu mai pun ou, le-am amestecat bine pe toate.

Am scurs vinetele, le-am clatit cu apa rece apoi am uns un vas cu unt si  am pus straturi alternative de vinete si carne, am inceput cu vinete si am terminat cu carne.

Deasupra am pus niste bulion diluat si doua rosii facute pasta cu blenderul.

Am acoeprit vasul cu o folie de aluminiu si l-am dat la cuptor, la foc mic pentru o ora.

Uneori pun deasupra cascaval sau mozzarela, de data asta nu am pus nimic, am avut un moment in care m-am gandit la silueta 😆

Am mancat-o cu iaurt si menta, e buna si clada si rece.

 
5 comentarii

Scris de pe 27 Septembrie 2011 în Mancare gatita

 

Etichete: , ,

5 răspunsuri la „Musaca de vinete.

  1. Happy

    28 Septembrie 2011 at 7:38 pm

    Fain tortul. Unde-s lumânările? LMA!

     
    • Bogdana

      28 Septembrie 2011 at 7:54 pm

      :))) Si eu care credeam ca aici nu stie nimeni ca azi e Happy birthday toooooo ME :))

      Lumanarile le pastrez pentru cand s-o lua curentu’ 🙂

       
      • Happy

        29 Septembrie 2011 at 3:29 pm

        Tăt știu! 😀

         
  2. Zazuza

    29 Septembrie 2011 at 7:30 am

    eeeeeeee, i-auzi! la multi ani! un pic mai tarziu, dar mna… ma ierti, nu ;)?

     
    • Bogdana

      29 Septembrie 2011 at 10:12 am

      Multumesc frumos! Da’ sa fie ultima data :)))

       

Lasă un răspuns

 
