RSS

La placinte inainte (dovleac si mere)

24 Sep

Daca tot e toamna, sa se simta.

food 129

Aveam invitati intr-o seara, sa facem un „catan” asa ca m-am gandit sa ii bucur cu placinte, cu dovleac si cu mere.

Am folosit un pachet de foi de placinta, bella, un kilogram de dovleac, un kilogram de mere, 250g zahar, scortisoara.

Dovleacul, frumos, foarte portocaliu si aromat, l-am curatat de seminte.

Apoi l-am dat pe razatoare la robot.

L-am calit pe foc cu vreo 4-5 linguri de zahar, o lingurita de scortisoara, si un sfert de pahar de apa, pana s-a inmuiat dovleacul.

Apoi, am intins pe trei foi de placinta dovleac si le-am rulat.

Merele, mama le zice „rapanoase” nu stiu care e denumirea „oficiala” – sunt cele mai potrivite pentru placinte sau dulciuri in general, nu au prea multa zeama.

Le-am dat prin robot, pe razatoare s-ar fi facut prea mici, imi place sa nu se faca pasta si apoi le-am pus 4-5 linguri zahar si o lingurita scortisoara.

Am procedat ca si cu dovleacul, am intins o parte din compozitie pe trei foi de placinta si le-am rulat.

Le-am aliniati frumos in tava tapetata cu hartie de copt si le-am dat la cuptor pentru aproximativ 20 minute

Dupa ce au fost gata, le-am pus un prosop de bucatarie umed deasupra sa se inmoaie un pic foile.iar mai apoi le-am „ferchezuit” cu zahar pudra. Poza close-up nu am ca au fost devorate 🙂

Foarte aromate si fragede.

 
4 comentarii

Scris de pe 24 Septembrie 2011 în Dulciuri si dulceturi

 

Etichete: , , ,

4 răspunsuri la „La placinte inainte (dovleac si mere)

  1. yogoshima

    25 Septembrie 2011 at 6:31 am

    Carei gustu caci nu am mincat inca ?

     
  2. Happy

    25 Septembrie 2011 at 8:40 am

    Cred că întrebi de dovleac. Îți spun că e divin. Dar știu persoane care nu-l agreează. Când e copt în cuptor dovleacul devine ca o cremă.

    Bravo, Bogdana! Fedrei îi place dovleacul? 😀

     
  3. Bogdana

    25 Septembrie 2011 at 11:50 pm

    Da, da, cum zice Hepi, pentru mine dovleacul copt e yammi, cremos si aromat.

     

Lasă un răspuns

 
