RSS

Vinete marinate (gustare rapida)

20 Sep

Zilele astea sunt intr-o noua serie de pregatiri pentru iarna, e randul vinetelor, am pus vinete coapte la congelator, si azi am facut vinete murate cu gogosari si mi-am amintit de vinetele pane pe care le faceam acum ceva vreme, nu stiu cum de uitasem de ele, mai ales ca  mie imi plac vinete in orice forma posibila.

vinetemarinate

Nu le-am facut pane de data asta insa tot prajite sunt. Au iesit o nebunie, prietenul meu m-a intrebat „si zici ca ce am mancat aici, au fost doar vinete?”

Se ia vanata, se decojeste, se taie rondele, se sareaza si se lasa 10-15 minute (eu uneori sar peste etapa asta) apoi se  prajeste in putin ulei incins, pe ambele parti si se lasa un pic la scurs, au tendinta sa absoarba mult ulei.

Cat se scurgeau ele, am taiat o legatura de patrunjel, doi catei de usturoi, niste sare si piper.

Teoretic, ar fi trebuit sa stea,  cu un pic de otet balsamic cateva minute impreuna cu vinetele dar cine avea vreme sa astepte?  Am pus amestecul de patrunjel, usturoi, otet, peste feliile de vinete si gata. Au iesit pur si simplu bune. S-a cerut bis.

 
2 comentarii

Scris de pe 20 Septembrie 2011 în Preparate rapide

 

2 răspunsuri la „Vinete marinate (gustare rapida)

  1. Happy

    20 Septembrie 2011 at 8:09 pm

    De mult voiam să te laud! Harnic-o!

    (Știi și tu că invidia e maaahre. Mai mare ca pofta.)

     
  2. Bogdana

    20 Septembrie 2011 at 9:35 pm

    Daaaa, cea mai harnica dintre harnice, nu-mi dau rand :))

     

Lasă un răspuns

 
