RSS

Strudel cu caise si mac.

09 Sep

Eram cu mama intr-o sala de asteptare a unui cabinet medical si am zarit intr-o revista, in fuga poza de la strudelul asta si m-a convins, voiam neaparat sa il fac, am memorat-o pana acasa si apoi m-am apucat de teaba.

Ingrediente:

Pentru aluat: 500g faina alba, 250 ml apa calduta, 4 linguri ulei, o lingura otet, o lingura zahar.

Se face un aluat din toate ingredientele, se framanta bine si se lasa la odihnit jumatate de ora

Pentru umpluturi:

de mac: 250g mac, 100g zahar, 500ml lapte

Am fiert  macul macinat (neaparat) si zaharul in  lapte. L-am fiert pana macul s-a umflat si a devenit o compozitie vartoasa.

de caise: 7-8 caise, 3-4 linguri dulceata de caise

Reteta prevedea caise confiate, nu aveam si nici nu voiam, marele avantaj insa ar fi fost ca felia arata mai bine.

Caisele pe care am pus un pic de zahar, nu e nevoie, este destul de dulce dulceata.

Am intins pe un prosop intr-o foaie cat ai subtire aluatul

Pe partea ingusta, am pus dulceata si deasupra am pus caise

Am rulat peste ele aluatul si apoi inca o data si langa am pus macul.

Am terminat de rulat si cu grija l-am pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt, am facut doua strudele. L-am pus in cuptorul preincalzit pentru aproxmativ 15 minute.

A fost fooooarte apreciat.

 
3 comentarii

Scris de pe 9 Septembrie 2011 în Dulciuri si dulceturi

 

Etichete: , ,

3 răspunsuri la „Strudel cu caise si mac.

  1. yogoshima

    10 Septembrie 2011 at 7:10 am

    Numai vazind i-mi da pofta sa gust.

     
  2. Zazuza

    12 Septembrie 2011 at 3:04 pm

    asa ceva face Oma noastra din Austria. ne-bu-ni-e de bun!

     
  3. De la Bogdana

    13 Septembrie 2011 at 11:05 am

    Daaaa, pierdusem reteta si eram catranita 🙂
    Bunica mea din bucovina face cu mac un soi de cozonac, la care ii zice placinta 🙂

     

Lasă un răspuns

 
