RSS

Cotlet de vita cu ierburi aromate.

01 Sep

Azi nu aveam prea mult chef de gatit asa ca m-am gandit sa fac ceva care nu necesita multa atentie.

Am luat o bucata intreaga de cotlet, am spalat-o si am sters-o bine, apoi am uns-o cu un amestec de mustar, hrean, sare, piper, marar, patrunjel (daca aveam proaspete era si mai bine) coriandru, boia dulce si iute, cimbru. doi cili sfarmati si un pic de oregano.

Am pus bucata intr-un vas in care am pus putin ulei, jumatate de pahar de apa si jumatate de pahar de vin alb.

Am pus-o in cuptor, la foc potrivit si „am uitat” de ea. Dupa vreo ora am scos-o si am portionat-o. E gata cand e rumenita si furculita intra usor in ea. Teoretic trebuie sa stea la cuptor o ora pentru fiecare kilogram.

Cam asa arata.

Alaturi i-am pus cateva ciuperci champinion picante. Am facut un amestec simplu dar foarte gustos de ardei gras taiat marunt, usturoi, ardei iute si un pic de cascaval.

Si le-am umplut.

Cand friptura era aproape gata, le-am pus langa ea pentru 5 minute, cat sa se topeasca cascavalul si sa se imbine frumos toate aromele.

Impreuna..Aroma de usturoi cu ardei gras in combinatia asta, face toti banii.

 
Un comentariu

Scris de pe 1 Septembrie 2011 în Preparate din vita

 

Etichete: , , ,

One response to “Cotlet de vita cu ierburi aromate.

  1. yogoshima

    2 Septembrie 2011 at 7:22 am

    Mincare buna prezentata si buna de a fi consumata cu pine sau mamaliguta.N-ar strica si un pahar de vin demisec rosu de casa.

     

Lasă un răspuns

 
