RSS

Cheile Corcoaia (Corcoaiei)

10 Aug

In judetul Gorj, intre Targu-Jiu si Herculane, mai exact in  localitatea Cerna Sat, la capatul celalat al satului se afla aceste chei, au o lungime de numai 200m dar merita vazute, Dupa ce te abati de la DN67D, care este destul de ok, drumul pana la chei este neasfaltat, si circula camioane cu lemne, e destul de prost dar nu exagerat, se poate merge fara sa rupi masina in doua iar spectaculozitatea cheilor merita praful inghitit 🙂 Apa a modelat frumos piatra, pe alocuri circular, sunt altfel decat alte chei pe care le-am mai vazut .

Aproape de chei, in sat, exista si un camping, din ce am vazut de la drum ca nu am innoptat acolo.

Această prezentare necesită JavaScript.


 
2 comentarii

Scris de pe 10 August 2011 în Cu cortul

 

2 răspunsuri la „Cheile Corcoaia (Corcoaiei)

  1. MAGDA ADINA

    4 Octombrie 2011 at 2:40 pm

    fff frumoase si aceste chei 🙂 … acum ma gandeam ca as putea sa-mi fac un blog cu locurile pe unde am fost , sunt chiar multe , si am atatea poze de peste tot , am inceput sa pun poze pe flickr de unde am fost in ultima perioada , dar mi am multe de pus 😦 … daca vrei poti intra pe blogul meu sa te uiti la pozele de pe flickr !!!
    ms!!!!

     
  2. Bogdana

    4 Octombrie 2011 at 7:09 pm

    Faine da, si cand e apa scazuta pot fi vazute si mai „in adancime”
    Cu siguranta am sa cotrobai pe la tine, imi place sa descopar locuri si imi plac pozele..
    Pai sa le pui,sunt de ajutor celor care vor sa mearga si gasesc informatii greu, de aia le pun si eu 🙂

     

Lasă un răspuns

 
