RSS

Tarta cu vinete, dovlecei si carne tocata.

04 Iul

Azi am plecat la piata sa cumpar ardei sa ii fac umpluti dar, pana la urma am deviat catre o tarta cu carne si legume, foarte gustoasa si bogata in vitamine.

tarta3

Am folosit carne tocata (vita+porc), vinete, dovlecei (cu cat mai mici cu atat mai buni), ciuperci, usturoi, cimbru, marar, patrunjel, un ou, loboda rosie, ceapa verde, rosii cherry, putin cascaval si cateva linguri de bulion (home made)

.Am calit ceapa in cateva linguri de ulei, apoi am adaugat carnea, piper, sare cinbru, ardei iute

Vinetele taiate rondele, sarate si puse la scurs, dovleceii tot rondele taiati, ;pboda,mararur si patrunjelul taiate nu foarte marunt, doi trei catei de usturoi taiati marunt, ardeiul gras taiat fasii si bulionul se pun peste carne cand aceasta s-a calit un pic

Le-am lasat cateva minute la foc mic, sa zicem zece, daca este nevoie se poate pune putina apasau lapte ori iaurt,  aproape de final am pus un ou sa se lege

Am pus o foaie de placinta pe fundul uns al unei tavi de tarta, am pastrat cateva rondele de vinete si de dovlecei pe care le-am pus pe margine si in interiorul tartei, apoi am pus compozitia, rosii cherry si bucatele de cascaval.

Asa arata inainte de cuptor

tarta 065

Si in prima poza dupa ce a stat la cuptorul preincalzit pentru ~30 minute,

Rock On!

 
2 comentarii

Scris de pe 4 Iulie 2011 în Mancare gatita

 

Etichete: , , ,

2 responses to “Tarta cu vinete, dovlecei si carne tocata.

  1. Happy

    7 Iulie 2011 at 11:38 am

    Tarta ta e faină rău de tot! E ca o pizza bogată!

     
  2. De la Bogdana

    11 Iulie 2011 at 5:02 pm

    daa, poti spune si asa numai ca nu ingrasa la fel de tare🙂

     

Lasă un răspuns

 
