RSS

Souffle de legume

04 Iul

E o mancare lejera de vara cu legume din belsug, sigur ca se pot face variatuni pe aceeasi tema.

tarta 218

Eu am folosit vinete, dovlecei, ciuperci, ceapa, marar, ardei gras, usturoi, ardei iute, cimbru, branza, oua, iaurt.

Vinetele le-am taiat rondele, le-am sarat si le-am lasat un pic la scurs sa iasa amareala din ele.

Dovleceii i-am taiat tot rondele, le-am pus piper si usturoi si i-am lasat la imprietenit, ceapa si ardeiul gras le-am taiat julien.

Branza (eu am pus telemea, cam 200g cred, fiecare pune dupa preferinta, nu e farmacie) data pe razatoare, doua oua, cimbru, piper, marar, ardei iute, ceva iaurt, sa zicem 250ml.

Se amesteca bine, bine, se adauga legumele, se mai amesteca inca o data si se pune compozitia intr-un vas, in cazul meu ceramic, merge si jena sau altceva.

Pe fundul vasului am pus o foaie de placinta, imi prisosea, nu e neaparat 🙂

Am dat la cuptorul preincalzit pentru ~ 30 minute.

Et voila!

Rock On!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 4 Iulie 2011 în Mancare gatita

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
