RSS

Penne cu sos de visine.

28 Iun

Azi faceam niste paste in forma de floricele pentru o fetita simpatica,  iar o  prietena m-a intrebat cum cred ca vor fi preparate pastele.

_MG_3958

I-am zis ca nu stiu dar ca eu le vad foarte bine potrivite cu un sos de visine, Si mi s-a facut o pofta teribila🙂.

Asadar am incropit un sos de visine care a iesit delicios din cateva visine pe care le pusesem la congelator, niste smantana, zahar si mai apoi ceva lapte care nu apare in poza, fara cantitati.

Le-am fiert impreuna pana s-au impretenit si ca sa se ingroase un pic sosul, am pus jumatate de lingurinta de amidon.

Cum floricelele erau ale fetitei, am fiert niste penne, le-am amestecat si gata. Simplu si delicios.

Rock On!

 
7 comentarii

Scris de pe 28 Iunie 2011 în Dulciuri si dulceturi, Paste de casa

 

Etichete: ,

7 responses to “Penne cu sos de visine.

  1. Happy

    28 Iunie 2011 at 10:28 am

    Cute! Very cute!

     
  2. De la Bogdana

    29 Iunie 2011 at 3:29 am

    Inca mai sunt visine pe piata, e pacat sa te vaduvesti de bunatatea asta care se face atat de repede🙂

     
    • Happy

      30 Iunie 2011 at 9:46 pm

      N-am flori de-alea. Acolo-i baiu’mare, acuma știi și tu… Vreau și eu ca pentru fetița aia. Măcar niște maimuțoaie ceva, daca nu-s floricei.

       
  3. Guvi

    29 Iunie 2011 at 11:43 am

    si mai ziceai de porcul meu cu mere :))

    in alta ordine de idei, scotoceste si tu nitel prin template si baga un buton de follow, ca n-am de unde sa te apuc😀

     
  4. De la Bogdana

    29 Iunie 2011 at 11:21 pm

    Eeeeee, pai aie e porc cu fructe, astea sunt paste, combinatia asta nu e neobisnuita 🙂

    ete o sa caut si butonul cu pricina desi tre sa exista si in formatul acutual ceva de genu’🙂

     
  5. De la Bogdana

    30 Iunie 2011 at 10:14 pm

    hepi, deci nici eu n-am avut floricele asa ca o sa rezisti si tu fara, cel putin la prima incercare🙂
    trebuie sa fii merituos sa capeti floricele :))
    n-ai luat coronita anul asta?😛

     
  6. Happy

    1 Iulie 2011 at 7:16 pm

    Mi-au luat-o altii😛

     

Lasă un răspuns

 
