RSS

Garganelli

25 Iun

Pastele astea le-am vazut pe un site, mi s-au parut dragute si am zis sa incerc si eu sa le fac. Am ales sa le fac colorate, o parte cu rosii si o parte cu pesto, ambele cu faina de grau si de secara amestecate.

Procedeul e simplu, destul de migalos dar cu satisfactie🙂

Aluatul  se face cum am mai zis 100g faina la un ou, am adaugat o ligurita de pasta de rosii la cele cu rosii si o lingurita de pesto la celelalte.

Am intins aluatul cu masina si l-am taiat patratele de aproximativ 2-2.5cm

apoi cu ajutorul unui creion, pe un servet de bambus, am rulat dinspre un colt, spre coltul opus

garganelli 010

la final presam un pic mai tare sa se lipeasca

Le-am lasat la uscat.

Si aici puse la pastrat.

garganelli

Rock On!

 
7 comentarii

Scris de pe 25 Iunie 2011 în Paste de casa

 

Etichete: , , , ,

7 responses to “Garganelli

  1. Happy

    28 Iunie 2011 at 10:25 am

    Hai, măh, când ai timp să tricotezi de-astea mărunte, fără număr? La mine-n sat paste de astea se fac pentru supă – se răsucesc pe fus. Gârteni le zice, și nu e ospăț respectabil fără așa ceva-n supă.

     
  2. Happy

    28 Iunie 2011 at 10:26 am

    Am uitat sa zic Like.😀

     
  3. De la Bogdana

    28 Iunie 2011 at 10:17 pm

    ha, ce tare, nu stiam ca exista si la noi garganelli🙂
    am vazut acum si procesul de fabricatie,am vazut intr-o poza aceeasi scula pe care sa ii modelezi, ca la garganelli, doar sunt frati🙂
    ale mele nu sunt asa mici pe cat par dar mi-ai dat o idee buna, am si fus🙂

     
  4. De la Bogdana

    28 Iunie 2011 at 10:27 pm

    acu’ de unde iau eu spata, caci aia era scula minune, nu stiu cum de nu am recunoscut-o
    cine mai are razboi de tesut pe acasa sau macar spata? cred ca mult prea putini…

     
    • Happy

      30 Iunie 2011 at 9:16 am

      Poate la taranii de la Muzeul Satului? Sau prin Oltenia, pe la țară, că acolo se teseau tot felul de covoare? Zic si io….

       
  5. De la Bogdana

    4 Iulie 2011 at 9:42 am

    da, olteniaaa, stiu, bunica mea tesea cand eram eu mica, la muzeu nu cred ca dau asa ceva dar o sa fiu cu ochii in patru😛

     

Lasă un răspuns

 
