RSS

Foietaj cu branza.

07 Iun

Simplu si rapid cand musafirii sunt pe cale sa apara si nu ai prea mult timp sa prepari ceva. Ideea postului este de fapt modul de prezentare ca banuiesc ca foietaj cu branza stie mai toata lumea sa faca

tort 024

Foietaj cumparat, branza telemea am folosit eu, se pot amesteca mai multe feluri in functie de cea de care vreti sa scapati din frigider🙂

un ou – doua, marar, cateva linguri de lapte sau smantana daca e prea „seaca” combinatia

Foietaj se decongeleaza, se taie cum se vede si se pune branza pe el in felul asta

apoi se ridica marine pe care am lasat-o la mijoc si se alterneaza fasiile laterale

am pensulat cu ou batut si deasupra am pus zaatar – care este un condiment specific orientului mijlociu si se obtine prin amestecarea mai multor  ierburi – puteti pune mac, susan, altceva sau nimic, cum vreti

Se da la cuptor pentru aproximativ 15 minute. Se mananca fierbinte sau rece🙂 Enjoy

Rock On!

 
2 comentarii

Scris de pe 7 Iunie 2011 în Preparate rapide

 

Etichete:

2 responses to “Foietaj cu branza.

  1. rokssana

    8 Iunie 2011 at 10:22 am

    ce ingenios…nu stiam si vom incerca ..

     
  2. De la Bogdana

    14 Iunie 2011 at 8:28 pm

    daa, si mie mi-a placut ideea, mai am cateva, o sa le pun candva

     

Lasă un răspuns

 
