RSS

Tort cu trei feluri de ciocolata

05 Iun

Pentru iubitorii de ciocolata, este un tort savuros

tort 108

Are blat de migdale si 3 mousse, de ciocolata amaruie, ciocolata cu lapte si ciocolat alba

Blatul se face din:

60g migdale macinate (ale mele mai mare)
100g zahar
4 albusuri
20g cacao

Se bat spuma albusurile cu zaharul, se adauga migdalele si cacaoa, se amesteca bine iar compozitia se pune pe hartie de copt la cuptorul incins la 200 grade timp de 13-15 minute, Se scoate si se lasa la racit, are cam un centimetru inaltime.

inainte si dupa cuptor

1l de frisca lichida

625ml se bat spuma tare si se imparte in trei parti

3 ciocolate de 90-100g, puteti pune si mai multa, eu asa am pus cum spun cantitatile, una amaruie, una cu lapte si una alba

Pentru mousse de ciocolata amaruie

125ml de frisca se pun la incalzit cu ciocolata amaruie

nu trebuie sa fiarba, trebuie numai sa se omogenizeze, pana aproape de punctul de fierbere,

apoi cand ajunge la temperatura camerei se amesteca cu o parte de frisca batuta

se omogenieaza bine

La fel se procedeaza si pentru mousse de ciocolata cu lapte si pentru cel de ciocolata alba,Eu in frisca pentru ciocolata alba am pus ceva menta proaspata, intr-un final s-a simtit foarte fain in combinatie

Pe fundul unei forme de tort cu fund detasabil se pune blatul racit, apoi se intinde in strat cat de uniform posibil fiecare mouse pe rand, in ce ordine vrea fiecare.

Amaruie

cu lapte

si alba.

Se acopera cu film alimentar si se lasa la frigider cateva ore (3-4) eu l-am lasat peste noapte

A doua zi, dezbracat.

si imbracat.

tort 085

Rock On!

 
8 comentarii

Scris de pe 5 Iunie 2011 în Dulciuri si dulceturi

 

Etichete:

8 răspunsuri la „Tort cu trei feluri de ciocolata

  1. Happy

    6 Iunie 2011 at 10:48 pm

    Ai heit iu! Nici nu cred ca a fost bun. (Eu sunt la vesnica dieta). Help!

     
  2. De la Bogdana

    7 Iunie 2011 at 8:22 am

    pai nici nu a fost, mai ales ca a iesit f pufos ca eu nu am pus gelatina, si menta din stratul alb era racoroasa ceea ce pe frigul asta, nu da bine 😛

     
  3. Happy

    8 Iunie 2011 at 8:10 pm

    M-am relaxat atunci. Deci Ai lăv iu! 🙂

     
  4. Pokhas

    10 Noiembrie 2011 at 5:49 am

    wow, ce bine arata ! vad si io desert , am traversat rauri de carnati , am facut slalom printre butoaiele de varza , am sarit peste bulionu’ de ardei, am ocolit sunca, si intr-un final am vazut ceva dulce la orizont
    p.s. imi place gardu’ de cioco de la tort, a iesit mistocles

     
    • Bogdana

      10 Noiembrie 2011 at 6:48 am

      sar’manaa

      eheee, sunt multe dulciuri pe aici desi nu o sa te pot egala vreodata, tu faci pe banda 🙂

       
      • Pokhas

        10 Noiembrie 2011 at 8:20 am

        Nu mai fac asa multe deserturi ca-n tinerete, am inceput de voie de nevoie sa fac si mancare , desigur ca nu complicaciuni
        Hai ca te vizitez mai des ca ma mai inspiri si pe mine

         
  5. tatiana

    9 Martie 2013 at 5:47 pm

    minunat tort…….cred….dar „gardul de ciocolata” cum se face? s-au il mai putem orna si cu altceva ……inafara de frisca?

     
    • Bogdana

      9 Martie 2013 at 6:26 pm

      pentru gard am topit ciocolata si am intins-o pe hartie de copt. cand era aproape rece am pus-o langa tort
      se poate orna cu cu ciocolata, fructe sau ce vrea fiecare

       

Lasă un răspuns

 
