RSS

Saganaki.

14 Mai

Este specific greceasca si denumirea vine de la faptul ca se fac portii individuale

saganaki

Se prepara foarte rapid si este foarte gustoasa si „usoara”

Avem nevoie de: rosii, ceapa (de data asta am pus si verde), ardei gras sau variatiuni, carne (eu am pus piept de pui, se poate pune orice fel de carne sau fructe de mare, sau chiar fara carne) branza feta, dar nu asta de la noi, de la ei, echivalentul ar fi telemeaua noastra, de preferat de oaie dar merge si de vaca, masline, condimente/ierburi, sare, piper,ulei de masline, cascaval sau mozzarela si recipiente individuale care merg puse la cuptor

ele, ingredientele

saganaki 002

se taie rondele destul de subtiri, branza cuburi si carnea bucatele si se caleste in prealabil in unt

legumele se pun pe straturi, rosii, ceapa, ardei

masline, carne, branza, eu am pus oregano uscat, busuioc verde, piper si sare am pus pe carne, deasupra mozzarela ca ramasese din cea facuta de mine si cateva picaturi de ulei de masline

se pun la cuptor cca. 10-12 minute, se topeste/rumeneste ce am pus deasupra. Asta-i tot!

 
2 comentarii

Scris de pe 14 Mai 2011 în Preparate rapide

 

Etichete: ,

2 responses to “Saganaki.

  1. De la Bogdana

    16 Mai 2011 at 9:17 am

    Eu sunt noua in lumea asta, dupa cum se vede dealtfel🙂
    nu ma asteptam ca deja sa fie vizitat blogul dar asta nu face decat sa ma bucure🙂

     

Lasă un răspuns

 
