RSS

Oua cu nasturel.

06 Apr

“Dimineata oul este aur” ghidandu-ma dupa asta, ouale le mancam cam intotdeauna la micul-dejun.

oua

Poate nu aveti inspiratie pentru micul dejun si nu pot sa nu va sar in ajutor :) Daca dimineata sunt aur, si eu le-am adaugat si ceva verzituri proaspete de primavara se cheama ca le-am transformat in diamant :D

Am folosit doua oua, cateva cozi de ceapa verde, o mana de nasturel doua linguri de ulei si sare.

Cozile de ceapa le-am taiat nu prea marunt, le-am pus la calit in uleiul incins, cand si-au schimbat putin culoarea am pus frunzele de nasturel pe care le-am lasat cateva secunde sa se inmoaie. Ouale le-am pus intregi pentru ca voiam sa se vada si albus si galbenus.

oo

Le-am amestecat usor si intr-un minut au fost gata. Deasupra am pus niste patrunjel

Cu paine integrala le-am mancat. Simplu, rapid, sanatos.

oua1

 

 
11 comentarii

Posted by pe 6 aprilie 2013 în Mic dejun

 

Etichete: , , ,

11 responses to “Oua cu nasturel.

  1. domidoc

    6 aprilie 2013 at 1:55 pm

    Apetisant.Dar nasturel de unde?

     
  2. aphextwinz

    7 aprilie 2013 at 10:41 am

    cica nu e sanatos oul, mi-a zis mie o tipa, bogdana :))))))

    fara caterinca, ma aflam la un mal de lac intr-un camping in italia, aveam un aragaz, doua oua si am cumparat cu un euro o tigaie. si am facut cam ca tine dar, am pus frunze fragede de papadie culese de pe langa lac. foarte bun.

     
    • Bogdana

      7 aprilie 2013 at 11:39 am

      ouale sunt bune cu orice verdeata, mie cel mai tare si mai tare imi plac cu macris da nu gasesc neam …
      Am zis ca salata de oua, oua cu maioneza si ouale pane nu sunt sanatoase, alooo, nu mai scoate din context :D
      Nu mai vorbim aici de maioneza din 7 galbenusuri si doua linguri de ulei despre care am aflat cu stupefactie de pe un blog ca e “mult mai sanatoasa” decat cea obisnuita. Jessus Christ, Maria Magdalena si toti sfintii.

       
  3. domidoc

    7 aprilie 2013 at 11:15 am

    In ce zona a tarii? La Timisoara n-am vazut niciodata.

     
    • Bogdana

      7 aprilie 2013 at 11:36 am

      In Bucuresti se gaseste peste tot, la buchete maricele, un leu. In schimb, macris nu gasesc niciodata

       
  4. aphextwinz

    7 aprilie 2013 at 12:00 pm

    fuaarte sanatuaseee oolelelele paneeeee :D

    bai, ma uitam in urma, macris nu am mai gasit din 2011

    (daca e bai sterge link)

    http://aphextwinz.wordpress.com/2011/09/06/ciorba-de-salata-varianta-cu-macris/

    cat despre maioneza sanatoasa, mama mama cate aberatii de post citesc zilele astea, ciocolatoase indulcite cu indulcitori, ai ficatul meu si jessusii tai, nu stiu ce e in capul lor dar pipota saraca sufera plangand la asa post in care se chinuie sa faca totul ca de nepost (cand, cum repet an de an, ideea e cu totul alta).

    am mai gasit pe un site al unei pizzerii ca ei gatesc foarte sanatos, adica fara ulei, daca i-ar auzi italienii care mananca ulei de masline cu ulei de masline, i-ar stuchi.

    ps: bah, da si tu un nume la pasaroiu ala ca is in pana de idei si mi-e mila sa ii zic bula

     
  5. domidoc

    7 aprilie 2013 at 12:16 pm

    Ciudat.Cu macrisul e foarte simplu.Un pachet de seminte romanesti costa cca 1,5 lei.Daca ai macar 1 m2 de teren disponibil si il semeni acolo,va creste cu siguranta.Creste si la” baza “blocurilor.Ca sa se inmulteasca permanent trebuie lasate 2-3 plante sa ajunga la maturitate(cca 1,5 m inaltime si sa faca samanta).Asa ca scapi greu de el dupa ce s-a inmultit.

     
    • Bogdana

      7 aprilie 2013 at 1:16 pm

      M-am uitat si dupa seminte sa pun in jardiniera dar nu am gasit, o sa ma mai uit daca zici ca sunt :)

       
      • domidoc

        8 aprilie 2013 at 8:40 am

        La orice magazin de profil.

         

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 117 other followers

