RSS

Ananas (mod de curatare)

08 Dec

Exista multe feluri de a curata un ananas dar mie asta mi se pare mai festiv

 

Asadar ananasul,  se curata de coaja cu un cutit ascutit.

Dupa asta, raman ochiurile.

Exista o scula speciala cu care aia profi le curata dar cu cutitul e mai la indemana si mai simplu pentru incepatori. In spirala, se taie cu cutitul cate doi, cate doi ochi :)

Asta e toata treaba, poate parea migalos in prima faza dar nu e chiar asa.

Miezul se poate scoate cu scula de scos miez :P sau se poate rontai de jur imprejur.

PS Asta e pt. ca i-am promis lu’ Sandi sa ii arat ce mi-a adus Mos Niculae inafara de parfum ;)

 
28 comentarii

Posted by pe 8 decembrie 2011 în Dulciuri rapide

 

Etichete: ,

28 responses to “Ananas (mod de curatare)

  1. Zazuza

    8 decembrie 2011 at 11:55 pm

    deci ce sa intelegem ca ai primit: ananasul sau scula respectiva de sculptat in el :D?

     
    • Bogdana

      9 decembrie 2011 at 6:53 am

      Ananasul, n-ai auzit ca e criza? tre’sa ne bucuram de lucrurile simple :P
      Scula am descoperit ca aveam, un fel de scula, nu e buna, ia prea mult din pulpa, si doar ti-am zis, e criza :))

      PS de pafum stia deja :( si de restul nu mai zic, pentru ca mama a zis “Duulciuuuri? Mos Niculae ar trebuie sa aduca doar fructe” :D

       
  2. Zazuza

    9 decembrie 2011 at 9:07 am

    :D :D :D da’ ce, suntem la dieta? criza criza, da’ un pic de ciocolata zic ca trebuie la organism :D :D

     
    • Bogdana

      9 decembrie 2011 at 9:22 am

      Daaaaa, ceva cu minim 85% sau macar niste after eight :)

       
  3. Happy

    9 decembrie 2011 at 12:11 pm

    Pfff! Io am crezut că ți-a adus un tocător, ca să nu-i zic fund…

     
    • Bogdana

      9 decembrie 2011 at 12:35 pm

      Razi tu razi Harap Alb dar tu stii de cand caut eu fund de lemn care sa mearga si la masina de spalat vase? De cand mi l-a facut bucati pe ultimu’ da :)

       
  4. Zazuza

    9 decembrie 2011 at 1:12 pm

    pai exista asa ceva? io le spal doar de mana.

     
    • Bogdana

      9 decembrie 2011 at 1:31 pm

      Nu stiu dar trag nadejde ca exista, ma gandesc ca daca e dintr-o bucata si tratat cumva ar trebui sa reziste ori doar visez eu?
      Urasc fundurile de plastic.

       
  5. Happy

    9 decembrie 2011 at 4:20 pm

    Sorry că zic, dar spălatu’ fundului în mașina de vase ie fitza macsimă. Pițipuoancă mik! Poop!

     
    • Bogdana

      10 decembrie 2011 at 12:02 am

      :)) vorbim de fundul de lemn, de bucatarie, nu?

       
      • Happy

        10 decembrie 2011 at 9:54 am

        Desigur. Sau nu?

         
  6. Zazuza

    9 decembrie 2011 at 4:52 pm

    pai da, ce, masina de vase ie bideu? :lol: vai, nu pot sa cred ca am zis asa ceva :lol:

     
    • Bogdana

      10 decembrie 2011 at 12:02 am

      da, nici eu :)) da hepi e di vina :D

       
      • Happy

        10 decembrie 2011 at 9:55 am

        Dadadada! Și marmota învelea ciocolata în staniol…

         
  7. Zazuza

    9 decembrie 2011 at 7:36 pm

    (bai, deci mi se pare exagerat ce am zis mai sus. de la febra mi s-a parut insa amuzant pe moment :| )

     
    • Sandi

      10 decembrie 2011 at 12:00 am

      mie mi se pare genial ce ai spus :)) e chiar fuarte tare!

       
      • Happy

        10 decembrie 2011 at 9:57 am

        Ce meclă ai aici în avatar, Sandibelă! =)))

         
    • Bogdana

      10 decembrie 2011 at 12:05 am

      :)) relax zuzo, adevarul e ca e de mare fitza daca e sa o iei mot a mot :P
      daca gasesc, te anunt, daca gasesti, ma anunti, deal? :)

       
      • Zazuza

        10 decembrie 2011 at 10:34 am

        acuma iar incep, daca imi dati nas: fund smecher sau masina-bideu :P? acuma serios, cica ar fi la ikea un lac special de dat pe chestiile de lemn ca sa nu mai crape. nu l-am incercat, mi-a zis si mie lumea. l-am verificat, el chiar exista, da’ n-am ajuns sa-l cumpar…

         
      • Bogdana

        10 decembrie 2011 at 11:15 am

        fund, fund de merge la masina :d lacul ala de la ikea e special pt asta? sau e pentru altceva dar e bun si la asta? ca sa stiu dupa ce ma uit

         
  8. Sandi

    10 decembrie 2011 at 12:04 am

    Bogdano, tu ai avut un mos bogat anul asta! sa-ti traiasca si infloreasca.

    Mie exact un ananas trebuia sa-mi aduca mosu’ si imi distrugea ziua aia definitiv. Mie ananasul imi distruge stomacul, imi place mult dar nu-l pot manca ca apoi plang de durere…

     
    • Bogdana

      10 decembrie 2011 at 12:07 am

      O vorba din batrani zice ca mosul il ai cum il cresti :P
      Mie mi se basica f tare limba de la ananas, nu’s care este cauza, si uneori si cerul gurii, da’ mai uit si din cand in cand mi se face iar pofta, e mult mai parfumat si zemos ca ala din conserva care e mai degraba neam de castravete :)

       
      • Zazuza

        10 decembrie 2011 at 10:35 am

        auzi, asta cu limba o am si eu, ma ustura dupa ananas. oare din cauza ca intra in contact cu otrava de pe ea (in cazu meu :P)?!

         
      • Bogdana

        10 decembrie 2011 at 11:14 am

        :) :) :) nu m-am gandit la asta dar cred ca ai deptate, de la asta tre’sa fie :))

        E ca in bancul ala cu sarpele pui o intreaba pe ma’sa
        – Mama, mama, noi sssuntem ssserpisssori veninosssi?
        – Nu, dar de ce ma intrebi?
        – Ah, ce bine, ca mi-am musssscat limba :))

         
  9. Zazuza

    10 decembrie 2011 at 11:23 am

    :lol: exact asa :D! uite lacul ala http://www.ikea.com/ro/ro/catalog/products/90057474/ nush ce sa zic, cik ar fi impotriva crapaturilor, sa nu se strice astea de lemn…

     
    • Bogdana

      10 decembrie 2011 at 3:08 pm

      asta pare o vopsea normala pentru lemn, nu?

       
      • Zazuza

        10 decembrie 2011 at 5:00 pm

        aicea pot sa spun ca m-ai incuiat, nu mai am replica :D :D. zau ca mie imi sunt astea perfect paralele :D. asta probabil si din cauza ca la noi toate obiectele de lemn nu-s tratate cu nimica, si care crapa, crapa :D

         
      • Bogdana

        10 decembrie 2011 at 11:00 pm

        :)) e clar,
        nu sunt acelasi lucru :))

         

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 125 other followers

