RSS

Ciorba de fasole.

20 Oct

Ciorba de fasole, toamna, mi se pare o necesitate :)

Fasolea pusa la inmuiat de cu seara, am pus-o la fiert in apa cat sa o acopere apoi am schimbat apa de inca doua ori, neaparat apa trebuie sa fie fierbinte cand o schimbam, altfel fasolea se intareste, unii considera ca nu e necesar sa fie schimbata apa, eu consider ca e. Apoi am pus in oala doi morcovi taiati rondele, o ceapa taiata cubulete, doua bucatele de telina, cativa soldatei de piept de porc degresat, un gogosar taiat si el cubulete, cimbru, tarhon, sare si piper.

Le-am pus la fiert, apoi am pus si cateva linguri de bulion si am lasat-o la fiert pana a fost fasolea gata. Asta-i tot, dupa ce am stins focul am pus o legatura de leustean taiat marunt.

Am mancat-o cu ceapa si castraveti murati.

Intotdeauna cand fac ciorba de fasole, fac si iahnie, o sa va arat cum se transforma ciorba de fasole intr-o iahnie delicioasa, un pic mai tarziu.

Si daca tot ziceam ca e toamna, si s-a facut si mustul, sa fie tacamul complet, o cana de must rece, cine mai doreste, cine mai pofteste? :)

 
5 comentarii

Posted by pe 20 octombrie 2011 în Cu carne de porc, Fasole., Mancare gatita

 

Etichete: , ,

5 responses to “Ciorba de fasole.

  1. Happy

    20 octombrie 2011 at 5:07 pm

    La ciobă e cu no comment, că nu mai pot de poftă.
    La must, e cu mvaaaai!
    Da’ cu dovleacu’, ce faci cu dovleacu’?

     
  2. Bogdana

    20 octombrie 2011 at 6:21 pm

    Momentan, pana i-o veni sorocu’ e bebelou ;)
    Da’ promit ca te tiu la curent :)

     
  3. Happy

    21 octombrie 2011 at 10:06 am

    Sunt precisssă că n-ai să-l risipești în stil american, sculpându-l, ci îl vei valorifica în pur stil românesc, să umple gura de plăceri. Deci, chipintaci.

     
  4. Bogdana

    21 octombrie 2011 at 10:23 am

    Ehehe, pe vreme cand faceam “draci” sau “felinare” din dovleci nici nu auzisem despre americani nimic altceva decat ca “in america e noapte” cand ti se tragea fesu pe fata :P

     

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 121 other followers

