RSS

Prajitura cu lamaie si iaurt.

31 Mai

Este o prajitura care se face foarte repede si este extrem de savuroasa In poze sunt canttati pentru o portie dar va recomand cu caldura cantitati duble. poate fi facuta sub forma de prajitura/chec/briose

lamaie

Pentru o portie: 2 oua, 200-300 g zahar (in functie de cat de dulce o vrei), 250-300 ml iaurt (sau variatiuni pe aceeasi tema), 150ml ulei, 2-3-4 lamai, eu pun doua sau una f mare, 260g faina alba, jumatate de lingurita de praf de copt, o lingura de mac, o pun mai mult pentru aspect

Sirop:  2 linguri de zahar pudra si zeama de la o lamaie (eu am pus limoncello)

Ouale si zaharul se freaca bine cateva minute

apoi se adauga uleiul, ca la maioneza si se amesteca continuu

se pune macul, poate fi si mai mult de o lingura

se pune si praful de copt, apoi iaurtul

zeama si coaja de la lamai, eu am pus si pulpa, e placut sa o gasesti prin prajitura

Compozitia se pune intr-o tava tapetata cu hartie de copt sau in forme de briose, ori in tava de chec, cum aveti chef.

Asta e consistenta

Se pune in cuptorul incins la 180 grade timp de 40-45 minute.

Dupa ce le scoatem din cuptor se pune siropul deasupra, cu o lingura sau pensula ca sa se absoarba bine, eu le-am insiropat cu limoncello.

Este o prajitura usoara si racoroasa iar consistenta un pic cleioasa.

Rock On!

 
Scrie un comentariu

Posted by pe 31 mai 2011 în Dulciuri si dulceturi

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 124 other followers

